محاکمه

نهادهای نظارتی در تازه‌ترین بررسی‌هایی که پیرامون فدراسیون فوتبال داشته‌اند به مواردی برخورد کرده‌اند که ممکن است منجر به احضار چند مدیر و جلب یکی از بازنشسته‌های این فدراسیون شود.

به گزارش مشرق، قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی روی گام آخر مانده و با وجود اینکه بازنشسته‌های فدراسیون‌های دیگر استعفا کردند، چند مدیر بازنشسته فدراسیون فوتبال همچنان اصرار بر ماندن دارند تا حساسیت نهادهای نظارتی روی آنها بیشتر شود.

درحالی که از سوی وزارت ورزش و سایر نهادهای مرتبط با رفتن بازنشسته‌ها بارها به فدراسیون فوتبال تذکر داده شده بود اما سماجت بازنشسته‌های این فدراسیون در ماندن حساسیت‌ها را نسبت به این افراد بیشتر کرده تا جایی که پرونده‌هایی برای بررسی شخصی این افراد باز شده است.

کسب اطلاع کردیم نهادهای نظارتی در بررسی‌هایی که داشته‌اند به برخی تخلفات مالی در پرونده تعدادی از مدیران فدراسیون فوتبال رسیده اند و حتی در صورتی که آنها از مسئولیت شان کنار هم بروند بازهم پایشان در این پرونده‌ها «گیر» خواهد بود و باید به این نهادها پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید:

قاضی‌زاده: تاج باید به کارخانه فولاد برگردد

براساس بررسی‌های صورت گرفته در یکی از این پرونده‌ها ابهامات مالی بالای ۱۰۰ میلیارد تومان وجود دارد که فرد مورد نظر بزودی «جلب» خواهد شد تا توضیحات تکمیلی را در این مورد به نهادهای نظارتی ارائه کند.

این اتفاقات در حالی رخ خواهد داد که قرار است در مجمع روز ۱۹ اسفند در مورد بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی گرفته شود. البته در دستور جلسه این مجمع اشاره‌ای به موضوع بازنشسته‌ها نشده اما با دقت نظری که نهادهای نظارتی خواهند داشت، این اتفاق خارج از دستور جلسه رخ خواهد داد!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس