کد خبر 939114
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
آزمون

لحظاتی پیش قرعه کشی دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا به انجام رسید و بر این اساس زنیت به مصاف ویارئال خواهد رفت. اینتر، چلسی و آرسنال نیز با قرعه‌های مناسبی روبرو شدند.

به گزارش مشرق، شب گذشته با انجام ۱۵ بازی، دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به اتمام رسید و چهره تیم‌های صعود کننده به یک هشتم نهایی مشخص شد.
بیشتر بخوانید:

دو روز پیش نیز سویا با پیروزی ۲-۰ بر لاتزیو توانسته بود زودتر از همه به یک هشتم نهایی صعود کند. شب گذشته زنیت با درخشش سردار آزمون توانست شکست ۱-۰ بازی رفت برابر فنرباغچه را جبران کرده و با پیروزی ۳-۱ راهی دور بعد شود. آرسنال هم باخت دور رفت برابر باته بوریسوف را با برتری ۳-۰ جبران کرد و به یک هشتم نهایی رسید.

در این مرحله، سویا، آرسنال، دیناموزاگرب، آینتراخت فرانکفورت، ناپولی، سالزبورگ، والنسیا، ویارئال، زنیت، کراسنودار، بنفیکا، چلسی، دیناموکیف، اسلاویاپراگ، اینتر و رن فرانسه حضور دارند و قرار است قرعه کشی یک هشتم نهایی ساعت ۱۵.۳۰ در نیون سوئیس به انجام برسد.

بازی‌های رفت یک هشتم نهایی پنجشنبه دو هفته دیگر برگزار خواهد شد و بازی‌های برگشت نیز به فاصله یک هفته پس از بازی‌های رفت به انجام خواهد رسید.

فینال لیگ اروپا روز ۲۹ ماه می ۲۰۱۹ در ورزشگاه المیپک باکو برگزار می‌شود.

ترتیب بازی‌های یک هشتم نهایی لیگ اروپا

چلسی - دینامو کیف

آینتراخت فرانکفورت - اینترمیلان

دینامو زاگرب - بنفیکا

ناپولی - سالزبورگ

والنسیا - کراسنودار

سویا - اسلاویا پراگ

آرسنال - رن

زنیت - ویارئال

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس