کد خبر 938788
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹
استقلال

کاپیتان تیم فوتبال استقال گفت: برخورد برخی از داوران خوب نیست و با لحن بد جواب می‌دهند و من امروز لحن و برخورد داور را نپسندیدم.

به گزارش مشرق، مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم استقلال درباره اعتراضات بازیکنان به داور بازی و اتفاقاتی که در زمین رخ داد، گفت: در وهله اول برد امروز را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. امروز تماشاگران آمدند و از ما حمایت کردند و خوشحالم که بردیم. درباره داوری چه بگویم؟ هرچه درباره داوران حرف بزنیم انگار آنها حساس‌تر می‌شوند. شاید به داوران گفته شده که اگر به شما اعتراض زیادی شد شما هم عکس‌العمل نشان دهد. من سال‌ها کاپیتان استقلال هستم و هیچ‌موقع زیاد اعتراض نکردم اما برخورد برخی داوران خوب نیست و با لحن بدی جواب می‌دهند. در فوتبال ما انگار طوری شده که هرچه بیشتر به سمت داوران هجوم ببریم داوران بیشتر به نفع آنها می‌گیرند. من امروز لحن و برخورد داور را نپسندیدم.
بیشتر بخوانید:

وی درباره بازی امروز هم اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی هم از دست دادیم. موقعیت‌هایی داشتیم که از آنها استفاد نکردیم. در اواخر بازی تیم پارس جنوبی فشار زیادی روی دروازه ما آورد و توپ‌های بلند می‌فرستادند اما در نهایت ما برنده شدیم.

دروازه‌بان تیم استقلال در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه در اعتراض به مشکلات مالی فردا تمرین نمی‌کنید، گفت: این خبر را از کجا آوردید؟ از چه کسی شنیدید؟ اسم کسی که این حرف را زده بگویید؟ خودتان حرف دهان بازیکنان می‌گذارید تا تیتر مدنظرتان را به دست بیاورید و این اصلاً خوب نیست.

رحمتی درباره اعتراضاتی که روزبه چشمی و پژمان منتظری داشتند و بحث پاس نشدن حواله‌ها افزود: چشمی و منتظری صحبت کردند و حق داشتند مشکلات را بگویند البته برخی‌ها فکر می‌کردند من حرف نزدم اما قرار بود دیروز در این باره صحبت کنم که سرمربی تیم گفت برای اینکه آرامش داشته باشم قبل از بازی صحبت نکنم. ما از روز گذشته هم به زمین تهرانسر رفتیم و امیدوارم روز به روز شرایط بهتر شود اما آقا روزبه و آقاپژمان هرچه گفته‌اند عین حقیقت بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • nashnas IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
    0 1
    توهم به اشکال مختلفی ممکن است در فرد دیده می‌شود. برخی از بیماران مبتلا به توهم شنوایی هستند یعنی صداهایی را می‌شنوند که وجود خارجی ندارد و افراد دیگر قادر به شنیدن آنها نیستند. محتوای این نوع توهم در برخی اوقات ممکن است مهم و خطرناک باشد، چون اغلب این بیماران صداهایی را می‌شنوند
  • مریم IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
    1 0
    همه میدونند که آقای چشمی و منتظری عزیز حقیقت رو گفتند و ما هم تا ابد پشت تمام بازیکنان عزیز و زحمتکش استقلال هستیم
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
    1 0
    مشکلات مالی ؟ 30 تا بازیکن یک فصل خریدید 7.5 میلیارد سازمان لیگ ( آقای فتاحی ) کمک کردند
  • فوتبال دوست IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
    1 0
    قسمت اول نقد فوتبالی. با سلام. ایا فوتبالی که خروجی اش بی اخلاقی برای نونهالان، نوجوانان،جوانان و حرص و جوش برای بزرگتر ها است مستحق این همه هزینه از جیب مردم است!؟ فوتبال ما پس از 43 سال نه اینکه قهرمان نشد، بلکه در دیدار با ژاپن مانند بازی در لیگ برتر خودمان، تنها بازنده اخلاق هم بوده.در دو هفته گذشته کارشناسان متعدد فوتبالی بصورت مکرر به اعتراض های بی مورد بازیکنان به داوری، هشدار دادند. ظاهرا بازیکنان فوتبال گوش شنوایی ندارند. بخصوص بازیکنان به اصلاح با تجربه. متاسفانه بازیکنان با تجربه به جای اینکه در رفتار بی جای خود در اعتراض بی مورد به داوری تجدید نظر کنند در خلوت خود برای توجیح اعتراض به داور میدان، اتاق فکری تشکیل دادند. در نهایت تدبیری ویژه اندیشیده اند مبنی براینکه برای فرار از خطای خود در اعتراض بی مورد به داور میدان، انگ بددهنی بزنند. اکنون حتی نو نهالان هم می دانند که اعتراض به داوری ها به چند علت انجام می گیرد. اول اینکه بازیکنان معترض به داوری می خواهند بر کم کاری خود در تمرین ها پوششی بسازند. دوم با اعتراض به داوری می خواهند هوادار های تیم خود را اغوا کنند. مبنی براینکه ما در تمرینات به حد اعلا مایه گذاشته ایم و این داور میدان است که حق تیم را پایمال می کند!. سوم اینکه بازیکنان معترض به داور میدان به خیال خود داور را مرعوب می کنند تا به سود انها سوت بزند. در دنیا متداول است که تلویزیون حق پخش به فوتبالی ها می دهد. ایا اصلا صلاح است که فوتبال ما با این همه اعتراض های بی جا به داوری از تلویزیون پخش شود! تا رفتار بازیکنان، الگویی برای نونهالان، نوجوان و جوانان باشد!. مسئولین ورزش و فدراسیون فوتبال باید یک راهکار جامع پیش روی فوتبال کشور بگذارند. چون یکی از علت های مهم که فوتبال کشور ما در عرض 43 سال خروجی نداشته همین اعتراض های صوری بازیکنان به داوری بوده است. درنتیجه برای اینکه فوتبال از معضل اعتراض صوری بازیکنان به داوری نجات پیداکند باید جریمه های بسیار سنگین مالی برای اعتراض ها به داوری در میدان، در نظر گرفته شود. تا جایی که بازیکنان معترض در پایان یک فصل فوتبالی نه تنها مبلغ قردادشان صفر شود، بلکه از جیب هم جریمه اعتراض پرداخت کنند. راهکار دیگر این است که فدراسیون فوتبال، قانونی در مجمع خود تصویب کند که هر بازیکنان در طول یک فصل فوتبال
  • فوتبال دوست IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
    1 0
    قسمت دوم نقد فوتبالی. در صورت 3 بار اعتراض به داوری برای همیشه از فوتبال کنار گذشته شود. البته که قانون اجازه اعتراض را به تیم ها داده است. تیم معترض به داوری اعتراض خود را پس از بازی بصورت مکتوب به فدراسیون اعلام می کند. رسم اینگونه است تیم معترض جهت اعتراض ودیعه ای نزد فدرا سیون واریز می کند. اگر اعتراض وارد بود ودیعه عودت داده می شود و با داور خاطی بر خورد می شود. در غیر اینصورت ودیعه خرج سایر امور در فدراسیون خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس