کد خبر 938732
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
مسی

بارسلونا شب گذشته در زمین لیون به تساوی بدون گل دست یافت تا برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مجوم به پیروزی در نوکمپ باشد.

به گزارش مشرق، بارسلونا تیم برتر زمین به خصوص در نیمه دوم بود و ۲۵ ضربه نیز به سمت دروازه شلیک کرد اما هیچکدام راهی به دروازه پیدا نکردند تا در نهایت تساوی بدون گل برای دو تیم به ثبت برسد. لیون با هر نتیجه تساوی که با گل همراه باشد، راهی دور بعد خواهد شد ولی بارسا باید تیم فرانسوی را در نوکمپ مغلوب کند.

بارسلونا پس از سه فصل ناکامی متوالی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به نوعی بدهی بزرگی به هوادارانش دارد. در این سه فصل رئال مادرید به شکل متوالی فاتح لیگ قهرمانان شده و بارسا نمی‌خواهد امسال هم شانس قهرمانی را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید:

تساوی لیورپول و بایرن، توقف بارسا برابر لیون

نگاهی به نتایج بازی‌های خارج از خانه بارسا در دور حذفی لیگ قهرمانان سه سال اخیر نشان می‌دهد که چرا آبی اناری‌ها نتوانسته اند پای به نیمه نهایی بگذارند.

در شش بازی اخیر دور از خانه بارسا در مراحل حذفی لیگ قهرمانان، این تیم پیروز نشده و دو تساوی و ۴ شکست حاصل کارش بوده است. بارسا در این شش بازی یک گل زده و ۱۳ گل دریافت کرده است.

جدای از بازی شب گذشته، بارسا فصل گذشته در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف چلسی رفت. در لندن دو تیم ۱-۱ مساوی شدند و بارسا در نوکمپ ۳-۰ پیروز شد. در یک چهارم نهایی بارسا در نوکمپ ۴-۱ بر رم پیروز شد ولی در زمین حریف ۳-۰ باخت و حذف شد.

دو سال پیش بارسا در یک هشتم نهایی به مصاف پی اس جی رفت. در پاریس بارسا ۴-۰ شکست خورد ولی در بازی برگشت ۶-۱ پیروز و راهی یک چهارم نهایی شد. در این مرحله بارسا بازی رفت را در زمین یوونتوس با سه گل واگذار کرد و بازی برگشت بدون گل مساوی شد.

سال ۲۰۱۶ نیز بارسا در یک چهارم نهایی به مصاف اتلتیکو رفت. ابتدا در نوکمپ ۲-۱ به پیروزی رسید ولی در بازی برگشت ۲-۰ مغلوب و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

آخرین برد خارج از خانه بارسا در مراحل حذفی به بازی یک هشتم نهایی فصل ۱۶-۲۰۱۵ برابر آرسنال بر می‌گردد که در لندن به برتری ۰-۲ برابر توپچی‌ها رسید.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس