کد خبر 938727
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
روزنامه

روزنامه اصلاح طلب در یک گاف رسانه‌ای، برخلاف اظهارات نژاد بهرام، رویکرد شورای شهر تهران را حاشیه سازی و جنجال آفرینی دانسته است.

سرویس سیاست مشرق - روزنامه آرمان در سوتیتر مصاحبه با «زهرا نژاد بهرام» عضو شورای شهر اصلاح طلب تهران نوشت: «رویکرد شورای شهر ورود به حاشیه است».

اما در متن مصاحبه، نژادبهرام گفته است: «رویکرد کلی شورای شهر بر این است که وارد فضای حاشیه‌ای و مباحث جنجالی نشود و هدف اولش خدمت به شهروندان است».

این روزنامه اصلاح طلب در یک گاف رسانه‌ای، برخلاف اظهارات نژاد بهرام، رویکرد شورای شهر تهران را حاشیه سازی و جنجال آفرینی دانسته است. اما نکته قابل تأمل اینجاست که جمله‌ای که به واسطه این گاف، در سوتیتر منتشر شده است، نسبت به اظهارات نژادبهرام به واقعیت نزدیکتر است.

جنجال سازی شورای شهر اصلاح طلب تهران و بی عملی و غفلت از اجرای وظایف مربوطه، مواردی است که حتی فعالین اصلاح طلب نیز بارها به آن اذعان کرده‌اند.

فعالین اصلاح طلب، شورای شهر اصلاح طلب تهران را مایه آبروریزی، مصداق پوپولیسم، سیاسی کار و حزب باز و ناآشنا به امور شهری معرفی کرده‌اند.

اعضای شورای شهر تهران از هر فرصتی برای حمله به قالیباف استفاده می‌کنند. روزنامه اصلاح طلب قانون -آذر ۹۷ - در مطلبی نوشته بود: «بی‌شک قالیباف اقدامات تحسین برانگیزی در کارنامه خود دارد و اینکه برخی بگویند وی یک نیروی ناکارآمد است، ادعای درستی نیست».

نباید فراموش کرد که کارنامه قابل قبولی که از دوران ۱۲ ساله قالیباف در شهرداری تهران به جای ماند و طی آن مردم تهران هر چند روز یک‌بار شاهد افتتاح پروژه‌ها، ساخت و توسعه قابل توجه خطوط و ایستگاه‌های مترو، بزرگراه‌ها، فضاهای سبز و… و خدمات رسانی تازه در حوزه شهری بودند در شرایطی رقم خورد که در بخش زیادی از آن دولت‌های ناهمسو با شهرداری در رأس کار بودند، حال که شورای اصلاح‌طلب و شهردار مطلوبشان دولتی همسو با خود را شاهد هستند قطعاً توقع مردم بسیار بیشتر از گذشته است.

«محمدباقر قالیباف» در دوران تصدی شهرداری تهران کارنامه بسیار خوبی از خود بر جای گذاشت. اما اصلاح طلبان در سال گذشته با در اختیارگرفتن شورای شهر و شهرداری تهران تلاش کردند تا این کارنامه قوی را مورد حمله قرار داده و آن را تخریب کنند؛ اما علیرغم تمام تلاش‌ها، این پروژه بزرگ رسانه‌ای با شکست مواجه شد.

یکی از علت‌های اصلی این شکست آن بود که افکار عمومی مدام کارنامه اصلاح طلبان و نحوه عملکرد آنها را با کارنامه قالیباف مقایسه کرده و در یکسو شعار و جنجال و بی عملی و کرختی و سیاسی کاری را می‌بینند و در سوی دیگر مدیریت جهادی و توسعه و پیشرفت شهر را.

حمله به صداوسیما و تخطئه کارنامه قالیباف از سوی اعضای شورای شهر تهران نیز درحقیقت از عصبانیت آنها از این مقایسه نشأت می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
    11 0
    رنگ رخسار نشان دهد از سر درون حالا اولش خیلی حرف یهویی دارند برای زدن اصلاح طلب ها.
  • سید IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
    24 0
    نتیجه حضور اصلاح طلبان تهوع آور در رسانه ها!
  • AE ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
    1 0
    اعضاي شوراي شهر فعلي و شهردار تهران به اندازه يك تار موي قاليباف عرضه ندارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس