کد خبر 9387
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۱

نايب رئيس اول کميسيون امنيت ملي مجلس با تاکيد بر اين که جريان فتنه و سلطه‌گران خارجي در تلاشند تا اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها را با مشکل مواجه کنند، از نامه کميسيون متبوعش به رئيس‌جمهور براي اطلاع‌رساني دقيق درباره اين قانون از طريق رسانه‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي نماينده مردم بيرجند و نايب رئيس اول کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جلسه صبح امروز اعضاي هيئت رئيسه کميسيون متبوعش، اظهار داشت: در اين جلسه موضوع قانون هدفمندسازي يارانه‌ها با حضور معاونان وزارتخانه‌هاي کشور و اطلاعات بررسي و در اين خصوص بحث و تبادل‌نظر شد.
وي افزود:‌ در اين جلسه پس از بحث و بررسي جوانب و ابعاد مختلف اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها، بر اطلاع‌رساني دقيق و شفاف و به موقع مردم از نحوه اجراي اين قانون و متوجه کردن خواص کشور براي اطلاع‌رساني بيشتر مردم در اين باره از سوي آنان، تأکيد شد.

**تلاش جريان فتنه و سلطه‌گران خارجي براي اخلال در اجراي قانون يارانه‌ها
نايب رئيس اول کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس بر همين اساس يادآور شد: هم‌اکنون جريان فتنه و سلطه‌گران خارجي در تلاشند تا قانون هدفمندي يارانه‌ها در کشور اجرا نشود و به سرانجام نرسد و اگر هم اجراي آن در کشور آغاز شد، اين طرح با چالش مواجه شود.
وي ادامه داد: کميسيون امنيت ملي به همين دليل امروز نامه‌اي را به محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهوري نوشت تا وي از طريق رسانه ملي و قبل از آغاز اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها، اطلاع‌رساني گسترده و دقيقي را در اين زمينه انجام دهد و مردم را در جريان نحوه اجرا و ابعاد مختلف اين قانون قرار دهد.
حجت‌الاسلام ابراهيمي در خاتمه به ديگر موارد مطرح شده در اين جلسه اشاره و تصريح کرد که در اين جلسه همچنين نماينده وزارت کشور، گزارشي از حادثه تروريستي سنندج ارائه داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس