کد خبر 938693
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
امیررضا خادم

معاون پارلمانی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش گفت: وظیفه ذاتی‌ام سرکشی به استان‌هاست جالب است که اتفاقاً مباحثی هم که در این خصوص مطرح شده عمدتاً مربوط به دهه فجر بوده و با تصمیم وزیر صورت گرفت.

به گزارش مشرق، امیررضا خادم درباره اینکه آیا برخی هیات‌ها قصد آمدن پیش شما را داشتند و شنیده شده که امروز بعد از جلسه سمینار استان‌ها برخی هیات‌ها قصد دیدار با شما را داشتند اما کنسل شده، اظهار داشت: آن طور که من متوجه شدم بله مثل اینکه چنین تصمیمی بوده اما حقیقت این است که هرچند این دوستان بسیار لطف دارند و قطعاً از سر خیرخواهی قصد دیدار را داشته اند، اما به نظر من هم هر فردی تمایل به حضور در انتخابات را دارد باید خودش پیشگام شود و شان مجمع را هم حفظ کند؛ از نظر بنده حضور هیچ فردی نمی‌تواند منتی سر کشتی باشد.
بیشتر بخوانید: 

وی افزود: به خصوص امثال من که عمری است اگر اعتبار و آبرویی داریم مرحمتی کشتی است و باید با افتخار و بدون ایجاد هرگونه حاشیه‌ای صادقانه خدمت کنیم. شخصاً هم فکر می‌کنم چه در زمانی که در کسوت نماینده مردم در مجلس بودم و چه در ۵ سالی که به عنوان معاون وزارت ورزش در حال خدمت هستم، بدون هرگونه جنجال و در بوق و کرنا کردن خدماتم، حداکثر توان خود را برای گشودن گره‌ای هر چند کوچک از ورزش کشور و به خصوص کشتی به کار برده ام که حداقل آن هم همین افزایش بودجه ۲۵۰ درصدی ورزش کشور در طول این دوره بوده و همچنین بهره گیری از بسیاری از نیروهای توانمند کشتی کشور در سطح مدیریت‌های وزارت ورزش و ادارات کل استانهاست. فکر می‌کنم بهترین شاهد آن هم می‌توانند دست اندرکاران ورزش اول کشور باشند.

معاون پارلمانی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه سفرهای استانی شایعاتی را به وجود آورده مبنی بر اینکه شما با قصد تبلیغات به استان‌ها می‌روید، تصریح کرد: نمی‌دانم چه پاسخی باید بدم! به هرحال من معاون مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت هستم؛ طبیعتاً وظیفه ذاتی ام سرکشی به استان هاست جالب است که اتفاقاً مباحثی هم که در خصوص سفرهای من طرح شده عمدتاً مربوط به دهه فجر است که تصمیم شورای معاونین وزارت و شخص وزیر بوده که همه معاونین به سفرهای استانی برای افتتاحیه‌ها و… بروند و اتفاقاً من کمتر از همه رفتم چون درگیر بودجه سال ۹۸ در مجلس بودم!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس