کد خبر 938504
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲

اگر شما از کسانی هستید که علاقه دارید با دوستانتون تماس تصویری برقرار کنید، حتما یکی از نگرانی هاتون، تموم شدن حجم بسته بوده؛ شاید هم سرعت پایین اینترنت کلافه‌تون کرده باشه. اما حالا همراه اول برای شما پیشنهاد ویژه ای ارائه داده. «یوسیم رویایی همراه اول» همون پیشنهاد جذابی است که به راحتی نمیشه ازش گذشت.

همراه اول این بار یک کمیپن جدیدی راه اندازه کرده تا مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری، سیم کارت های خودشون رو به USIM تغییر بدن. کمپینی که علاوه بر استفاده از مزیت های یوسیم، شانس برنده شدن جوایز ویژه ای را هم دارند. در این کمپین که هم‌اکنون آغاز شده و تا یک سال دیگر یعنی تا تاریخ 30 دی 1398 ادامه خواهد داشت، تمامی مشترکان اعتباری و دائمی همراه اول که در این بازه، سیم کارت خود را به یوسیم تعویض و شروع به استفاده از اینترنت 4G کنند، می‌توانند یکی از برندگان پیشنهاد تشویقی ویژه باشند. برندگان خوش شانس این طرح یک سیم کارت رویایی از همراه اول دریافت می کنند که استفاده از اینترنت با آن تا یک سال رایگان خواهد بود. این سیم کارت‌های رویایی به هزار نفر از برندگان اهدا می‌شود.

شروطی که برای ورود به این کمپین گذاشته شده است، شروط سختی نیست. تنها باید «در بازه زمانی طرح اقدام به تعویض یو سیم کنید»، «گوشی شما از 4G  پشتیبانی نماید» و البته «در بازه زمانی طرح شروع به استفاده از 4G کنید».

فرآیند مشخص شدن برندگان یوسیم رویایی با استفاده از روش اعداد تصادفی بوده و در طول طرح ۱۰۰۰ مشترک برنده یوسیم رویایی خواهند شد. اگر سیم کارت شما رویایی باشد، پس از اولین استفاده از اینترنت 4G طی پیامک به وی اطلاع رسانی خواهد شد. شما می تونید با استفاده از یک کد دستوری رویایی بودن سیم کارت خودتون را استعلام کنید.

این طرح نیاز به فعالسازی خاصی ندارد. در صورتی که مشترک در بازه زمانی تعیین شده اقدام به تعویض یوسیم کند و در این بازه زمانی شروع به استفاده از اینترنت 4G نماید، در این طرح شرکت داده می شود.

چند نکته که باید به آنها توجه کنید:

برای این بسته یک حد مصرف منصفانه تعریف شده که در صورت عبور مصرف اینترنت از این حد، به مشترک اطلاع رسانی شده و بسته وی غیرفعال خواهد شد.

در صورتی که مصرف اینترنت مشترکی از حد مصرف منصفانه فراتر رود، می تواند بسته های عادی اینترنت همراه را خریداری و استفاده نماید.

در صورت تغییر مالکیت سیم کارت، بسته هدیه یوسیم رویایی غیرفعال خواهد شد.

اسامی برندگان به صورت ماهیانه در پرتال شرکت اطلاع رسانی خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس