کد خبر 938118
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
بهتاش فریبا

بهتاش فریبا، یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال، نسبت به مصاحبه اخیر وینفرد شفر سرمربی آبی‌پوشان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا با اشاره به حرف‌های اخیر شفر که گفته بود به جای جلسه با اعضای کمیته فنی، ترجیح می‌دهد با دستیارانش صحبت کند، گفت: ما هرگز دوست نداریم به استقلال آسیب بزنیم و همیشه هم این هدف را داشتیم که به تیم کمک کنیم. حرف برای گفتن خیلی زیاد است، چه در مورد اردوی پیش‌فصل، چه در مورد مسائل مالی یا خیلی چیزهای دیگر، اما فعلاً دوست ندارم صحبت کنم. الان سه ماه است که کمیته فنی تعطیل شده و جلسه‌ای هم تشکیل نشده است.

بیشتر بخوانید:

شفر: می‌خواستند مرا برکنار کنند / به کمیته فنی نیاز ندارم

وی با تأکید بر اینکه استقلال الان نیاز به آرامش دارد، ادامه داد: آقای شفر گفته است که با دستیاران خود صحبت می‌کند. بله، شما سه ماه است که با دستیاران خودتان صحبت می‌کنید. ما هم ترجیح می‌دهیم الان حرفی نزنیم، چون استقلال باید آرامش داشته باشد. این باشگاه نه متعلق به کمیته فنی است، نه متعلق به مدیرعامل و سرمربی. باشگاه استقلال برای هواداران است و همه باید به این باشگاه کمک کنیم. آدم‌های بزرگی مثل رایکوف، ناصر حجازی، منصور پورحیدری و … به این باشگاه خدمت کردند و رفتند. شفر هم یک روز از استقلال می‌رود.

بیشتر بخوانید:

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال همچنین اظهار داشت: هدف ما در این چند ماه کمک کردن بود و همیشه خودمان را هوادار استقلال می‌دانیم. در این پنج شش ماه هم چیزی از باشگاه استقلال نگرفتیم. فقط به ما دو جعبه سوهان دادند که آن هم توسط یک هوادار قمی به باشگاه اهدا شده بود. در واقع این دو بسته سوهان را هم باشگاه به ما نداد! ما پولی نگرفتیم، این در حالی است که قول داده بودند طلب‌های گذشته‌مان را بدهند. البته مطالبات آدم‌های خودشان را دادند! پس وقتی این مسائل را کنار هم می‌گذاریم، به این نتیجه می‌رسیم که ما دنبال منافع شخصی نبودیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس