تقدیر ۱۸۴ نماینده در حمایت از سپاه پاسداران

عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه ۱۸۴ نفر از نمایندگان در حمایت از حرکت انقلابی و جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توقیف و برخورد با کشتی‌های صیادی خارجی را قرائت کرد.

به گزارش مشرق، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۹ بهمن) قوه مقننه بیانیه ۱۸۴ تن از نمایندگان در حمایت و تشکر از حرکت انقلابی و جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توقیف و برخورد با کشتی‌های صیادی خارجی را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید:

سپاه اعلام کرد؛ خانه‌های تیمی تروریست‌های عامل جنایت جاده خاش- زاهدان متلاشی شد

متن بیانیه به شرح زیر است:

امروز سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌های دفاعی، فرهنگی، اجتماعی و حتی کمک به معیشت مردم و اشتغال پیشتاز بوده و بسی جالی خوشحالی و خرسندی است که این مجموعه همواره در بسیاری از زمینه‌ها برگ زرینی به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده است.

اخیراً صیادان مناطق جنوب کشور دغدغه‌هایی داشتند که کشتی‌های خارجی با حمایت سازمان شیلات و با سیستم‌ها و تجهیزات پیشرفته انواع گونه‌های آبزیان را صید می‌کردند و این اقدام ضمن آسیب جدی به زیستگاه آبزیان، ماهیان منطقه و صیادان سنتی، باعث افزایش قیمت ماهی و ضعف اشتغال در دریا شده است.

این اقدام به جا و شایسته سپاه انقلاب اسلامی ایران به عنوان اقدامی جهادی و انقلابی از سوی فرزندان ملت در نیروی دریایی سپاه مقتدر انقلاب اسلامی، بارقه‌ای از امید و باور را در مردم به ویژه صیادان منطقه ایجاد کرد و اطمینان به نیروهای مسلح، خاص سپاه را بیش از گذشته نمایان ساخت.

امید است دستگاه قضایی نیز اشد مجازات را برای کسانی که با استفاده از رانت‌ها، قصد اخلال و نارضایتی در مردم را داشته و دارند را اعمال نماید.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت ایران اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای تحت امر به ویژه نیروی دریایی، از خداوند متعال موفقیت روز افزون و توفیق خدمت صادقانه به مردم عزیز را مسئلت داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پويا IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
    9 0
    به جاي تشكر از سپاه اون شخصي كه اجازه چنين كاري را به خارجيها داده مواخذه و بركنار كنيد
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
    1 3
    خدا قوت ان شا الله سپاه بوسیله بسیج اقتصادی دوباره مشکل مردم رو حل کنه چون الان درگیر جنگ اقتصادی هستیم و واقعا مردم در تهیه مایحتاج اولیه ماندن. هیات دولتی ها که تو کاخ زندگی میکنن اصلا میدونن مردم برا چی انقلاب کردن !
  • وطن پرست IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
    0 10
    دم سپاه گرم...اما چرا رسانه ی ملی پای کار نیست؟؟ چرا رسانه ی ملی به موضوع ونزویلا توجه ویژه نداره؟
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
    1 4
    منتظر میمانم تا در آستانه تبلیغات انتخاباتی آینده، برخی از رندان دوزیست بگویند که : عامل وضع خراب اقتصاد، کسانی هستند که شناورها را توقیف و محموله​های آنها را مصادره کردند. ما سپاهی نیستیم. اقتصاد دانیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس