کد خبر 938015
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
خسرو حیدری

خسرو حیدری، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: در زمین‌هایی که تمرین می‌کنیم، کیفیت خوبی ندارد و نمی‌دانم چطور می‌خواهیم برابر الهلال عربستان در آسیا بازی کنیم.

به گزارش مشرق، خسرو حیدری درباره مشکلات تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: ای کاش شرایطی فراهم می‌شد و هواداران استقلال از نزدیک وضعیت تیم را می‌دیدند. واقعاً در زمین‌هایی که تمرین می‌کنیم، امکان برگزاری تمرین وجود ندارد. استقلال نیاز به زمین باکیفیت دارد، اما از این زمین به آن زمین می‌چرخیم. برای باشگاه بزرگ استقلال خیلی بد است که نمی‌تواند زمین تمرین داشته باشد.

وی در ادامه افزود: پیش از اردوی ترکیه، بازیکنان تصمیم گرفتند تمرین نکنند، اما به خاطر مسابقات مهمی که در پیش داشتیم و همچنین به خاطر هواداران و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تصمیم گرفتیم در تمرینات شرکت کنیم، اما فکرش را نمی‌کردیم پس از اردوی ترکیه محل مناسبی برای برگزاری تمرین نداشته باشیم. پیش از بازی مهم برابر تراکتورسازی، زمین تمرین نداشتیم و هر روز در زمین‌های مختلف با کیفیت پایین تمرین می‌کردیم.

بیشتر بخوانید:

مصاحبه جنجالی ستاره استقلال علیه مدیران: نمی‌توانید، بروید

بازیکن تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: وقتی باشگاه برای بازیکنان سرمایه‌گذاری می‌کند، باید بداند مهمترین مسئله داشتن زمین مناسب برای یک تیم است. الان افرادی چون کامران منزوی به هیئت مدیره باشگاه استقلال آمده‌اند که سابقه زیادی دارند و می‌توانند به استقلال کمک کند تا مشکلات حل شود. قرارداد اسپانسر قبلی تمام شده است و یکسری حواله بابت طلب بازیکنان داده‌اند که موعد وصول بیشتر آنها برای تاریخ سی‌ام دی ماه است. همین مسئله، برای خودش معضل بزرگی است. نیم‌فصل دوم شروع شده است، ولی ما تنها ۳۰ تا ۳۵ درصد دریافتی داشته‌ایم.

«مسئولان باید به مشکلات استقلال رسیدگی کنند.»، حیدری با بیان این جمله خاطرنشان کرد: امیرحسین فتحی بارها آمده و توضیحاتی داده است که دنبال زمین و پول هستند، اما به‌‌هرحال یکسری کارها باید انجام شود، وگرنه مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا نمی‌توانیم بازی کنیم. با این زمین‌ها چطور می‌توانیم مقابل الهلال بازی کنیم؟

وی در ادامه در مورد آخرین وضعیتش گفت: در اردوی ترکیه تمرینات خوبی انجام دادم و در دیدارهای دوستانه به میدان رفتم و پاس گل دادم. نمی‌دانم چه کسی گفته است که من مصدوم هستم، در صورتی که آماده بازی کردنم و با توجه به در پیش بودن رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌توانم به تیم کمک کنم. من آماده‌ترین حیدری چند فصل اخیر هستم و انتظار دارم بازی کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس