کد خبر 937523
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
فال قهوه

سایت های رایگان آگهی جولانگاهی برای بازار مکاره فالگیرها شده است.

به گزارش مشرق، در آمد زایی آنان از طریق گرفتن فال است. مدعی هستند که می‌توانند حال و آینده افراد را پیش بینی کنند. آنها در همه مسائل زندگی اظهار نظر می‌کنند. از مسائل عاطفی گرفته تا مسائل خرید و فروش.

نرخ‌های مختلف دریافت می‌کنند، بستگی به فالی دارد که می‌گیرند یا لوازمی که می‌فروشند مانند سنگ‌های مختلف یا مهره مار. حضوری و غیرحضوری هم فال می‌گیرند. حتی به صورت مجازی هم می‌توانند فال بگیرند و حال و آینده شما را پیش بینی کنند! قبل هر پیش بینی حتماً باید پول بدهید. اگر حضوری باشد، حضوری پول را تقدیم می‌کنید و اگر به صورت تلفنی یا مجازی باشد تا فیش پرداخت را نشان ندهید از فال گرفتن هم خبری نمی‌شود.

این شغل درآمدزا است. چون کم مشتری ندارند.مشتری‌هایی که اگر حتی یک کلمه از حرف‌های فالگیر درست از آب در آید مشتری همیشگی می‌شوند تا حرف‌های فالگیر سرنوشت زندگی آنان را تعیین کند. مشتری‌هایی که برای حل مشکلات راه نادرستی را انتخاب می‌کنند و ازتوانایی های خود برای حل مشکل استفاده نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بخت آزمایی اینترنتی، کلاهبرداری از آب درآمد

شیوع فال‌گیری و دعانویسی در اینستاگرام و پیام رسان‌ها

رمال‌هایی که در پارتی با هم آشنا شدند +عکس

همین تقاضا موجب شده تا فالگیری هم رواج پیدا کند. تبلیغات فال گرفتن و آموزش آن هم در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های آگهی کم نیست. به یکی از سایت‌های آگهی سر می زنم. فقط کافی است کلمه «فال» را در جایگاه جستجو بنویسم، کلی آگهی فال را مشاهده می‌کنم.

«فال قهوه»، «فال انرژی»، «فال هاله بینی»، «فال تاروت»، «فال شمع»، «فال تاروت ایتالیایی»، «فال چایی» خیلی از فال‌های عجیب و قریب را بایک جستجو می‌توان یافت.

به سراغ شماره تلفن برخی از آنها می‌روم تا از قیمت‌هایشان مطلع شوم.

فال شمع توجه ام را جلب می‌کند، او با این عنوان آگهی داده است «بسم الله الرحمن الرحیم سلام خدمت دوستانی که علاقه به فال و پیشبینی آینده دارند تا به حال با خودتون فک کردین چرا وقتی کسی فوت میکنه شمع روشن میکنن یا روی کیک تولد هنگام آرزو کردن شمع فوت میکنن ارتباط روح انسان با شمع، (دوره دیده توسط اساتید هندی و تایلندی با ۸ سال سابقه کار) فقط کافیست یکبار امتحان کنید تا به معجزه شمع ایمان بیاورید».

با فرد آگهی دهنده تماس می‌گیرم و قیمت آموزش را با ۳۰ درصدتخفیف ۴۰۰ هزار تومان می‌گوید و فال با شمع را به صورت تلفنی هم برای مشتری به مبلغ ۴۰ هزار تومان می‌گیرد.

یکی دیگر از آگهی‌ها آموزش فال قهوه تاروت ورق شمع ارمنی است با آگهی دهنده تماس می‌گیرم و قیمت آموزش فال قهوه و تاروت را حدود ۸۰۰ هزار تومان می‌گوید و تاکید دارد که به صورت تضمینی آموزش داده می‌شود و می‌توان به عنوان یک منبع درآمد زایی استفاده شود. این فالگیر فال قهوه را پر طرفدار می‌داند. گرفتن فال به صورت تلفنی را هم مبلغ ۵۰ هزارتومان بیان می‌کند.

یکی دیگر هم که فال قهوه می گیرد فقط به صورت پیامکی و در قالب فایل صوتی در تلگرام پیش بینی‌هایش را می‌گوید.

آگهی دهنده‌ای هم که فال قهوه می‌گیرد اینگونه فال گرفتن را تبلیغ کرده است «تمام دل نگرانی‌ها و دو دلی‌هایتان را بما بسپارید تا از الهه عشق و کائنات برایتان قاصدی خوش خبر قدم پیش گذارد. کافیست یکبار امتحان کنید تا کلی انرژی مثبت به زندگیتون وارد شه. با قیمتی باور نکردنی وکمتر از هرجای دیگری. بامعرفی هر سه نفر یک فال رایگان هدیه از ما.»

یکی دیگر فال تک نیت می‌گیرد، اینگونه آگهی داده است «برای سوالات مهم خود با فال تک نیت از مابپرسید تا دقیق وکامل به شما بگوییم. هر سوال فقط ٤۰۰۰ تومان.

این دسته از آگهی‌ها در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های آگهی دهنده فراوان است. مردم علاقه به دنیای ماورایی دارند و دوست دارند از آینده اطلاعاتی داشته باشند. همین مسئله هم بازار مکاره‌ای درست کرده است. عده‌ای دکان باز کرده و از جیب ساده دل‌ها و زودباورها در آمدزایی می‌کنند.

سایت‌های رایگان آگهی هم جولانگاهی برای این بازار مکاره شده است. بدون هیچ نظارتی هرروز تبلیغات زیادی در باره این موضوع انجام می‌شود.

بسیاری اوقات سخنان فالگیرها را فرد تلقین می‌کند که حقیقت دارد و همین سخنان مسیر نادرستی را در مقابل افراد قرار می‌دهد که گاهی جبران پذیر نیست.

منبع: شبستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
    0 0
    من یه چراغ جادویی دارم و غول این چراغ تمامی آرزوه هارا برآورده میکنه قیمت فروشم ۵۰۰ میلیارد هر کی خریداره بسم الله.....
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
    0 0
    خوبه مردم اینهمه هم دم از بی پولی می زنند و اینهمه هم خرجهای غیر ضروری می کنند !
  • DE ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    2 0
    یک مشت دزد و حقه باز که میخوان جیب مردم رو خالی کنند. درقران جادوگری بعنوان گناه ای است که خدا نمی بخشه و عذاب جهنم با هاشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس