کد خبر 937115
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
atm

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهران پارس از دستگیری یک سارق ATM خبر داد و گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سارق دانشجوی رشته پزشکی است.

به گزارش مشرق، سرهنگ مجید عسگرنیا در توضیح این خبر، گفت: ساعت ۴ و نیم صبح بیست سوم بهمن ماه سال جاری ماموران انتظامی کلانتری در حال گشت زنی بودند که مشاهد کردند فردی در حالی که کلاه و دستکش در دست دارد جلوی یک عابر بانک ایستاده است که ماموران به رفتار وی مشکوک می شوند.

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس با اشاره به ا ینکه ماموران برای رفع ظن مدتی رفتار وی را تحت مراقبت قرار می دهند، گفت: متهم به محض اینکه متوجه حضور ماموران در نزدیکی خود می شود بلافاصله سوار یک دستگاه خودروی سواری شده و از محل می گریزد.

بیشتر بخوانید:

خودکشی رئیس باند سرقت خودروهای لوکس حین بازداشت +عکس

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران به تعقیب متهم پرداخته و موفق به دستگیری وی می شوند ، گفت: پس از دستگیری فرد متواری مجدداً ماموران به همان محل قبلی مراجعه و متوجه می شوند که متهم چند سوراخ را با مته بر روی دستگاه ATM ایجاد کرده است.

وی بیان داشت: متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل و در تحقیقات فنی اقرار کرد که با اقتباس از فیلمی قصد داشته که پول های داخل ATM را سرقت کند.

سرهنگ عسگرنیا با اشاره به اینکه متهم دانشجوی پزشکی است، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    5 0
    اگرگیرنمیفتادچه زیرمیزبگیری میشد!!!
  • RO ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    4 0
    خب خره ! اگه می خواستی دزد بشی چرا اینهمه زحمت کشیدی پزشکی بخوانی ؟!
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    3 0
    بدتر از این دیدم. طرف کلیدهای ATM رو به فنا داده، که مثلاً تو رؤیا و فانتیزی دستگاه قاطی کنه.. یعنی در حد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس