کد خبر 937042
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷
اصفهان| جزئیات مراسم شب وداع و تشییع شهدای حادثه تروریستی زاهدان اعلام شد

جزئیات مراسم شب وداع، تشییع و یادبود شهدای حادثه تروریستی زاهدان در اصفهان اعلام شد.

به گزارش مشرق، حمله انتحاری در شب گذشته و در جاده خاش به زاهدان که توسط یک خودروی حامل مواد منفجره به اتوبوس حامل رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان، صورت گرفت موجب به شهادت رسیدن تعداد ۲۷ تن و مجروح شدن جمعی از حافظان مرزهای میهن اسلامی شد.

ببینید

عکس / شهدای حمله تروریستی زاهدان

فیلم / پاسداری که فقط شهادت را طلب کرد

در این حادثه تروریستی ۲۷ نفر از رزمندگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و ۱۲ نفر نیز مجروح شدند. پیکر مطهر تمامی این شهیدان ظهر روز جاری توسط هواپیمای نیروی هوایی سپاه و با استقبال مردم شهید پرور اصفهان وارد فرودگاه بدر اصفهان شد و این در حالی است که ۷ نفر از این مجروحان همزمان با پیکر مطهر شهدا به اصفهان منتقل شدند و سایر مجروحان پس از گذراندن روند درمان خود به اصفهان منتقل خواهند شد.

طبق آخرین وضعیت آماری، شهر اصفهان ۵ شهید، خمینی‌شهر و درچه ۵ شهید، نجف‌آباد ۲ شهید، شهرضا ۲ شهید، سمیرم ۲ شهید، کاشان ۳ شهید و فولادشهر، شاهین‌شهر، فلاورجان، خور و بیابانک، چادگان، تیران و آران و بیدگل نیز هرکدام یک شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند که پیکر این شهیدان پس از ورود به اصفهان، به لشکر ۱۴ امام حسین (ع) منتقل شدند.

بر این اساس و در جهت استقبال از شهدای مدافع امنیت انقلاب اسلامی، مراسمی تحت عنوان شب وداع در روز جمعه ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری، بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام عالی و مداحی میثم مطیعی و رضا نریمانی در حسینیه شهدای بسیج واقع در خیابان پاسداران برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است مراسم تشییع شهدای گرانقدر حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان نیز روز شنبه با سخنرانی سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از ساعت ۱۴:۳۰ و از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود و مراسم بزرگداشت این شهدای والامقام نیز صبح یکشنبه در گلستان شهدای اصفهان با حضور مردم و مسوولان برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس