کد خبر 937036
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
سیدجلال حسینی

سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند نیاز به هماهنگی و تمرین بیشتر دارند و از همه مهم‌تر این است که بدانند برای چه تیمی بازی می‌کنند.

به گزارش مشرق، سیدجلال حسینی پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خوب و سختی بود. بعد از باختی که برابر فولاد داشتیم امروز می‌دانستیم که بازی سختی داریم. بچه‌ها هم انصافاً خوب جنگیدند و توانستیم با کمک هواداران سه امتیاز خوبی را بگیریم.

وی درباره این موضوع که باشگاه‌ها در چند روز گذشته بیانیه‌هایی صادر کردند، گفت: من اصلاً در این مورد صحبتی نمی‌کنم. فقط در مورد خودمان می‌گویم که فکر می‌کنم دستور دارند که پرسپولیس را اذیت کنند! امیدوارم که این کارها را تمام کنند.

بیشتر بخوانید:

بازگشت پرسپولیس به صدر جدول / شکست آبی‌های خوزستان مقابل شاگردان برانکو +عکس و فیلم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: من به شجاع گفتم که خطا نکند. بازی آسانی بود که متأسفانه برای ما گره خورد. پنالتی نیمه اول ما اگر گرفته می‌شد بازی گره نمی‌خورد. متأسفانه خیلی حق ما را ضایع می‌کنند و همه برای ما شمشیر را از رو بسته‌اند.

حسینی افزود: آقای اصفهانیان (رئیس کمیته داوران) هیچ وقت مصاحبه نمی‌کند، اما به تازگی مصاحبه و در مورد هرچه که به ضرر پرسپولیس بوده، صحبت کرده است! امیدوارم این صحبت‌ها تمام شود.

وی درباره ناهماهنگی پرسپولیس پس از اضافه شدن بازیکنان جدید گفت: فوتبال همین است. بازیکنان جدیدی که آمدند نیاز به هماهنگی و تمرین بیشتر دارند و از همه مهم‌تر این است که بدانند کجا هستند و برای چه تیمی بازی می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لنگی بی ستاره IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    1 0
    هر وقت میبرن که همه چیز خوبه وقتی که میبازن مقصر داوریه. 2سال مفت قهرمان شدن داوری مشکلی نداشت حالا داوری بد شد. 4 تا بازی اولشون با 4 تا تیم خوزستانه که امثال شرایط خوبی ندارند بعد استقلال باید با پیکان ذوب اهن و تراکتور و. بازیهای سختی در ابتدای فصل داشته باشه و از کورس قهرمانی جا بمونه
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    8 3
    فدراسیون و کمیته داوران دست در دست هم برای بالا کشیدن استقلال
  • سعید AE ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    0 0
    ظرفیت باخت داشته باش ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس