کد خبر 936988
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

عضو هیات رئیسه مجلس ضمن انتقاد از اعمال فشار به مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصویب لوایح fatf ، گفت: چرا عده ای برای تصویب این لوایح به مجمع فشار می آورند؟ اگر راست می گویند اجازه بدهند مجمع در یک فضای روشن و شفاف تصمیم بگیرد.

به گزارش مشرق، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع متحصنین معترض به تصویب لوایح FATF در مسجد امام خمینی بازار بزرگ تهران با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت ما ملت مقاوم و ولایتمداری است که همواره در مقابل توطئه دشمنان ایستاده و هرجا که لازم بوده در حمایت از انقلاب و نظام به پا خواسته است.

بیشتر بخوانید

اعضای مجمع تشخیص چه نظری درباره "پالرمو" دارند؟

وی در ادامه ضمن انتقاد به فشارهایی که از سوی برخی نمایندگان مجلس و دولتمردان به مجمع تشخیص مصلحت برای تصویب لوایح fatf می شود، افزود: می گفتند چرا دانشجویان و یک عده مجلس را با ارسال پیامک تحت فشار قرار می دهند ولی اگر این کار بد است چرا الان خودشان مجمع را تحت فشار قرار می دهند؟

این نماینده مجلس یادآور شد: رئیس جمهور حرف هایی که در مورد برجام می زد را امروز به fatf ربط می دهد، آقای واعظی هم می گوید اگر مجمع این لوایح را تائید نکند با تبعات آن را بپذیرد! یعنی اینکه ما ۶ سال سر کار بودیم و حالا اگر مجمع خلاف خواسته ما عمل کند باید تبعات همه اتفاقات این ۶ سال را بپذرید!

وی تاکید کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام براساس قانون تشکیل شده تا برای مصلحت نظام تصمیم گیری کند، حال چرا عده ای برای تصویب این لوایح به مجمع فشار می آورند؟ اگر راست می گویند اجازه بدهند مجمع در یک فضای روشن و شفاف تصمیم بگیرد.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: چرا عده ای به دنبال این هستند ناکارآمدی خودشان را گردن دیگران بیاندازند؟ تا کی می خواهند مانند سلسله قاجار عمل کنند؟

وی گفت: مسلماً ملت ما همه این مسائل را رصد می کند، راهپیمایی اخیر نشان داد ملت ما اهل ولایت و مقاومت و هزینه کردن است. انشالله پیام متحصنین موثر واقع خواهد شد و با تلاش این ملت و تصمیمات درستی که گرفته می شود پرچم این نظام و انقلاب به دست صاحب اصلی اش برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس