کد خبر 936976
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
اخطاریه سازمان هواشناسی درباره وزش باد شدید و آبگرفتگی معابر

سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه‌ای نسبت به رعد و برق، وزش باد شدید موقت، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در برخی استان‌های کشور هشدار داد.

به گزارش مشرق، در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: طی فردا (۲۶ بهمن ماه) بارش برف و باران و وزش باد شدید موقتی در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، همدان، ارتفاعات و نقاط سردسیر استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، گیلان، مازندران، تهران، البرز و قزوین پیش‌بینی می‌شود

بیشتر بخوانید

زمان ورود سامانه بارشی جدید به کشور

در ادامه این اخطاریه اشاره شده است که در جاده‌های کوهستانی این استان‌ها لغزندگی، کولاک برف و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود، همچنین در برخی نقاط استان‌های ایلام، بوشهر، فارس و خوزستان بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

بر اساس این اخطاریه روز شنبه (۲۷ بهمن ماه) بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و در برخی نقاط استان‌های فارس، خراسان جنوبی، کرمان و شرق یزد پیش‌بینی می‌شود، همچنین احتمال بارش برف و وزش باد شدید موقتی در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل و نقاط کوهستانی و سردسیر استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سمنان، تهران، البرز، قزوین، گیلان، مازندران، گلستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و ارتفاعات کرمان وجود دارد.

در پایان اخطاریه تاکید شده است که در جاده‌های کوهستانی این مناطق کولاک برف، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود که ارگان‌ها و سازمان‌های مسئول جهت جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم را به عمل آورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس