سردار فدوی نمایه

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: عاملان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان مانند قبل جواب‌ محکمی از پاسداران انقلاب اسلامی دریافت می‌کنند.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی درباره حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جواب ما در صحنه پاسداری از انقلاب اسلامی به جغرافیایی که مربوط به خود ما هست محدود نیست و مربوط به جغرافیای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: این پاسخ‌ها با محکم‌ترین وجه ممکن در طول این مدت برقرار بوده و این بار هم مانند قبل دشمنان ما جواب بسیار محکمی از پاسداران انقلاب اسلامی دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

فیلم جدید از حمله انتحاری به اتوبوس حامل نیروهای سپاه



معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه این هنر نیست که در اقدام زبونانه مانند برخورد دو خودرو حمله‌ای‌انجام دهند، افزود: این اقدام دشمنان از شجاعت، طراحی قوی و ابتکار عمل برخوردار نیست و تنها از روی زبونی و پستی دشمنان ما است.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: زبونی و حقارتی که دشمنان ما به جان خریدند بعد از عظمتی که ملت ما در ۲۲ بهمن ایجاد کردند چیزی جز حقد و کینه ۴۰ ساله از مردم و پاسداران انقلاب اسلامی نیست که در کارهای زبونانه آنها تجلی پیدا می‌کند. چهل سال است سپاه پاسداران در راه پاسداری از انقلاب اسلامی شهید می‌دهند و انقلاب اسلامی و پاسداری از آن و شهادت در این راه ادامه دارد.

وی افزود: نمی‌شود کار بزرگی انجام داد و ایثارگری و جان دادن در آن نباشد و خوشا به حال پاسدارانی که در راه پاسداری از انقلاب اسلامی شهید شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    5 11
    باید کشتن آمریکایی ها بصورت وسیع در سطح منطقه برنامه ریزی گردد راه حل جلوگیری ازتکرارچنین اتفاقاتی همین کار است , جنگ شروع شده است چرا نمی خواهیم باور کنیم..
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    6 0
    این بی شرف ها رو از روی زمین محو کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس