کد خبر 936859
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲
فیلم/ سرلشکر صفوی در زاهدان

دستیار فرمانده کل قوا گفت: رهنمودهای رهبر انقلاب درباره گام دوم انقلاب باید عملیاتی شود.

به گزارش مشرق، سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور ارشد فرمانده کل قوا در آئین رونمایی باشگاه فرهنگی ورزشی سجاد در جمع خبرنگاران با تبریک ایام دهه فجر و با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم بیانیه ایشان را به صورت عملیاتی پیاده کنیم.

بیشتر بخوانید:

توضیحات سرلشکر صفوی درباره رابط داعش و آمریکا

وی ادامه داد: ۱۰ سال پیش مردم این منطقه از ما برای بازسازی امامزاده عینلی زینعلی (ع) کمک خواستند و طی این مدت ۸ هزار متر مکعب ساختمان سازی صورت گزفته است.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه یکی از اهداف هیأت امنای این آستان مقدس تبدیل این مجموعه به قطب فرهنگی است، تصریح کرد: وسایل ورزشی یکی کارکردهای ما در این مجموعه است که برای این مجموعه در نطر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اهمیت ورزش برای سلامت جامعه یادآور شد: ۴۶ میلیون جمعیت ایران زیر ۴۰ سال سن دارند و مجموعه فرهنگی در کنار مجموعه ورزشی می‌تواند در تقویت روحیه و افزایش غرور ملی مردم ما کمک کند.

دستیار و مشاور ارشد فرمانده کل قوا گفت: به لطف خدا فدراسیون تکواندو و ریاست محترم آن تصمیم گرفتند در این مجموعه یک باشگاه فرهنگی ورزشی تکواندو را افتتاح کنند و امیدواریم که خانواده‌های اطراف این امامزاده و به ویژه جوانان از امکانات موجود برای افزایش سلامت و روحیه و نشاط استفاده کنند.

وی با بیان اینکه رشته تکواندو ۵۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام کرده است، خاطر نشان کرد: در تحولات سوریه و عراق ۳۰ شهید تکواندو کار مدافع حرم تقدیم اسلام کرده‌ایم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس