کد خبر 936309
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
نیمار

روزنامه انگلیسی میرر مدعی شد منچستریونایتد مصمم به جذب نیمار، ستاره بزرگ پاری سن ژرمن است و قصد دارد در تابستان آینده برای جذب او با رئال مادرید رقابتی نزدیک داشته باشد.

به گزارش مشرق، روزنامه انگلیسی میرر مدعی شد باشگاه منچستریونایتد که در فرصت نقل و انتقالات ژانویه به دلیل مشکلات اقتصادی و قیمت بالای بازیکنان مورد نظرش هیچ بازیکن جدیدی به خدمت نگرفت قصد دارد تابستان آینده، نیمار، ستاره بزرگ پاریسن ژرمن را به هدف اول نقل و انتقالاتی خود تبدیل کرده و برای جذب او از هیچ اقدامی فروگذار نکند.

این در حالی است که شایعات بسیاری درباره جدایی نیمار از PSG مطرح شده است و این روزها همه می‌دانند که رئال مادرید تمایل زیادی برای خرید این ستاره برزیلی دارد.

بیشر بخوانید:

بزرگترین انتقال تاریخ فوتبال جهان در راه است

منچستریونایتد و پاری سن ژرمن امروز سه‌شنبه در ورزشگاه اولدترافورد، خانه یونایتد، در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند و نیمار به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت.

اما میرر می‌گوید منچستریونایتد علاوه بر نیمار، برنامه‌هایی برای جذب گرت بیل، کسی که از مدتها پیش مورد نظر یونایتد بوده، و همینطور پائولو دیبالا از یوونتوس دارد.

 

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس