ستار همدانی

پیشکسوت استقلال گفت: داشتن دو تیم آماده درون زمین و روی نیمکت می‌تواند اتفاق مهمی برای استقلال باشد که این تیم را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کند.

سرویس ورزش مشرق – پیروزی ۰-۴ استقلال در مصاف با پیکان نتیجه‌ای برای این تیم رقم زد که با اتفاقات اخیر و مشکلاتی که بر سر راه آماده سازی شاگردان شفر در راه رسیدن به دور برگشت بوجود آمده بود همخوانی نداشت و به نوعی باعث غافلگیری هواداران این تیم شد.

ستار همدانی در گفت و گو با مشرق، درباره این برد و عملکرد استقلال برابر پیکان اظهار داشت: این پیروزی به نوعی ابراز وجود استقلال در دور برگشت برای دیگر رقبا هم محسوب می‌شد. قطعاً خیلی‌ها انتظار این برد را از استقلال نداشتند و تصور می‌شد مشکلاتی که در این مدت برای تیم بوجود آمده بود مانع از ادامه روند خوب دیدارهای پایانی دور رفت شود ولی استقلال ثابت کرد همان تیم خوب دور رفت است.

مربی اسبق استقلال ادامه داد: استقلال بازی را با برنامه آغاز کرد و کاملاً مشخص بود با تخریب بازی پیکان درصدد است خیلی زود به گل برسد. این اتفاق هم برای استقلال رخ داد و مرتضی تبریزی که در دور رفت تنها یک گل برای استقلال زده بود موفق شد این کار را انجام بدهد.

بیشتر بخوانید:

استقلال با بردن ۳ بازی مدعی قهرمانی است / تعدد مهاجم هم خوب است هم بد!

وی افزود: البته بازی استقلال با اشکالاتی هم همراه بود که شاید نتیجه بازی باعث شد خیلی به چشم نیایند. ناهماهنگی‌هایی در کار دفاعی به ویژه بین بازیکنانی که تازه برای استقلال به زمین رفته بودند به چشم می‌خورد که با دوندگی بالای دیگر بازیکنان استقلال پوشش داده شدند و در نهایت تیم برنده زمین را ترک کرد.

همدانی گفت: از واکنش‌های خوب مهدی رحمتی هم روی یکی دو حمله سریع پیکان نباید چشم پوشی کرد که مانع از باز شدن دروازه استقلال شد. هر چه از دقایق بازی بیشتر سپری می‌شد پیکان بدتر و استقلال بهتر بازی می‌کرد و همین باعث شد تا استقلال در نیمه دوم نیز ۳ گل دیگر بزند و با پیروزی قاطع زمین را ترک کند.

مدافع اسبق تیم استقلال خاطرنشان کرد: این برد خیلی به موقع بود. همیشه ورود هر تیمی به یک تورنمنت مهم است. استقلال اولین بازی دور برگشت را با پیروزی قاطعانه تمام کرد تا هم روحیه خودش را بالا ببرد و هم به دیگر رقبای صدر جدولی اش پیام بدهد که نباید این تیم را دست کم بگیرند.

وی اضافه کرد: در نیم فصل اول هم گفته بودم استقلال یکی از پرمهره ترین تیم‌های لیگ برتری است و حالا با یارگیری که داشته و بازیکنانی که دوباره به این تیم برگشته‌اند وضعیت از قبل هم بهتر شده است. طوری که استقلال دو تیم همزمان درون زمین و روی نیمکت دارد. این بهترین اتفاق برای شفر است که باعث می‌شود او با دست باز برای اجرای تاکتیک‌های تیمی اش برنامه ریزی کند.

همدانی در پایان تأکید کرد: قطعاً با ادامه این روند استقلال مشکل چندانی روبروی تراکتورسازی هم نخواهد داشت هرچند که تراکتور هم برای جبران باخت دور رفت انگیزه‌های زیادی دارد ضمن اینکه این بازی با تیم تراکتور که یک پله بالاتر از استقلال است حکم دیدار شش امتیازی را خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمد IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
    12 8
    وضع استقلال علی رغم برد بازی با پیکان کماکان هیچ تعریفی نداره
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
    11 45
    البته تیم استقلال با کمک فتاحی و فدراسیون فوتبال هیچ مشکلی مقابل تراختور نخواهد داشت
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
    9 23
    صد البته که تیم استقلال مشکلی نخواهد داشت با کمک داوران
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
      13 5
      داور که یا با لنگیاست یا سوراختوریا
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
    3 1
    به نظرم فتاحی شرط بندی راه انداخته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس