کد خبر 935603
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
سالا

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به خبر مرگ امیلیانو سالا، بازیکن آرژانتینی تیم کاردیف انگلیس واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، فیفا همدردی خود را با خانواده‌ها و دوستان کسانی که در سقوط جت شخصی امیلیانو سالا جان خود را از دست دادند، ابراز و اعلام کرد جامعه جهانی فوتبال به شدت تحت تاثیر این حادثه تلخ قرار گرفته است.

در بیانیه منتشره فیفا آمده است: «فیفا و تمام جامعه جهانی فوتبال از مرگ امیلیانو سالا غمگین هستند. فیفا و رئیسش، جانی اینفانتینو می‌خواهد همدردی و ناراحتی خود را به خانواده و دوستان این بازیکن ابراز کند. همچنین افکارمان همراه خانواده داوید ایبوستون، خلبان پرواز هستند.»

بیشتر بخوانید:

مرگ بازیکن مفقود شده کاردیف تایید شد

مهاجم آرژانتینی که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از تیم نانت فرانسه به کاردیف پیوسته بود، در مسیر انتقال به ولز برای بازی در تیم جدید خود بود که هواپیمای حامل او بر فراز کانال مانش از صفحه رادار محو شد و جستجوی‌های دو سه روزه اولیه برای یافتن او ثمری نداشت. بعد از دو روز از زمان پیدا شدن لاشه هواپیمای مفقود شده‌ای که قرار بود امیلیانو سالا، بازیکن سابق تیم فوتبال نانت را به کاردیف ولز ببرد، جسدی که در این هواپیمای در عمق ۶۷ متری آب‌های کانال مانش پیدا شده بود تعیین هویت شد. طبق اعلام پلیس منطقه دورست در جنوب غربی انگلیس، جسد یافت شده متعلق به سالای ۲۸ ساله است که دو هفته پیش قرار بود به ولز برود تا انتقال ۱۵ میلیون پوندی‌اش به این تیم لیگ برتری را نهایی کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس