کد خبر 935579
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
مهدی محمدی نمایه

فیلم به خوبی روایت واقعیت را با قصه گویی درآمیخته، و در همان حال که منافقین را به مخاطبان خود می شناساند و تاریخ می‌گوید.

به گزارش مشرق، مهدی محمدی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

فیلم رد خون ساخته محمدحسین مهدویان و به تهیه کنندگی دوست خوب و برادر نازنینم سید محمود رضوی، روایتی است ناب، پرکشش و هیجام انگیز، و البته درس آموز، از مواجهه مردم و نظام جمهوری اسلامی با منافقین.

فیلم به خوبی روایت واقعیت را با قصه گویی درآمیخته، و در همان حال که منافقین را به مخاطبان خود می شناساند و تاریخ می‌گوید، داستانی جذاب از تنگناهای عاطفی و انسانی را که بسیاری از جوانان آن دوران به سبب آمیخته شدن تحولات اجتماعی و سیاسی با زندگی شخصی و خانوادگی شأن، گرفتار آن بودند، نیز به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

تیزر جدید ماجرای نیمروز «رد خون»

کوتاه درباره «ماجرای نیمروز: رد خون»

فیلم چنان خوش ساخت است که تا انتها مجال پلک زدن به مخاطب نمی‌دهد –لااقل به من نداد- و یکسره این هشدار را تکرار می‌کند که برای انقلابیون هر لحظه یک ابتلاست و هیچکس، حتی بهترین مجاهدان، نباید خود را الی الابد «بیمه شده» بداند.

اینکه در بازی‌های روزگار هفت رنگ، کسانی وقت و سرمایه خود را صرف خلق روایت‌هایی جذاب از مقاطع حساس انقلابی می‌کنند که اکنون به بلوغ ۴۰ سالگی نزدیک می‌شود، حتماً جای شکر است و سپاس و ستایش.

بعدالتحریر:
لذت بخش ترین صحنه برای من جایی بود که صیاد از هواپیما پیاده شد…

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس