کد خبر 935426
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
سروش رفیعی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید حق این تیم بود تا در مصاف برابر پدیده به پیروزی برسد.

به گزارش مشرق، اسماعیل هلالی، پیشکسوت فوتبال درباره پیروزی پرسپولیس برابر پدیده شهر خودرو در هفته شانزدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: در یک ربع اول پدیده بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. اما در بیست دقیقه بعد بازی، پدیده عملکرد خوبی نداشت و در همان زمان بود که پرسپولیس توانست گل‌های بازی را به ثمر برساند. در کل پرسپولیس در بازی که حقش بود به پیروزی رسید و تیم پدیده در شرایط خوبی نبود تا در این بازی به موفقیت برسد.

او ادامه داد: تعطیلات لیگ، نشان داد که هنوز تیم‌ها بعد مدت‌ها شکل واقعی خودشان را ندارند و باید زمان بگذرد تا تیم‌ها به سطح واقعی خودشان برسند.

بیشتر بخوانید:

زمان دیدار پرسپولیس و پدیده در جام حذفی

 

هلالی در مورد عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس که در این بازی حضور داشتند گفت: سروش رفیعی نیاز به بازی و حمایت دارد. رفیعی دو فصل پیش زمانی به پرسپولیس آمد که هم تیم و هم خودش در شرایط خوبی به سر می‌برند. اما در حال حاضر رفیعی در مصدومیت به سر می‌برد و تازه از بند مصدومیت رها شده است. بودیمر هم عملکرد بدی از خود به نمایش نگذاشت و نیاز به زمان دارد تا شرایط خود را مقداری بهبود ببخشد تا وضعیت ایده‌آل خود برسد. مهدی شیری شکل بازی خوبی دارد و می‌تواند روز به روز از اینی که هست بهتر شود.

این پیشکسوت در پایان گفت: پرسپولیس دوران بدنسازی سخت و آماده‌سازی پرفشاری را سپری کرده و این بردهایی که به دست می‌آید می‌تواند شرایط روحی تیم را بهبود ببخشد و فشارهای موجود را کاهش دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس