کد خبر 935320
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
استقلال

تیم‌های پیکان و استقلال در اولین از هفته از نیم فصل دوم به دیدار هم می‌روند.

به گزارش مشرق، در آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر دو تیم استقلال و پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس به دیدار هم می‌روند. استقلال در سه فصل اخیر، داستان یکسانی در نیم فصل اول داشته و با گرفتن نتایج نامطلوب رضایت هواداران را تامین نکرده است. اما این تیم در لیگ‌های هفدهم و شانزدهم در نیم فصل دوم متحول شد و خود را به جمع ۳ تیم بالای جدول رساند ولی در نهایت دستش از جام کوتاه ماند. آبی‌پوشان در این فصل نیز می‌خواهند نیم فصل دوم متفاوتی را پشت سر بگذارند و با توجه به اینکه نسبت به ۲ فصل قبلی، نیم فصل را در موقعیت بهتری به پایان رساندند از کسب قهرمانی ناامید نیستند.

بیشتر بخوانید:

منشا از فهرست استقلال خط خورد

استقلال تا هفته پانزدهم در کار دفاعی آمار فوق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشت و صاحب بهترین خط دفاعی و بیشترین کلین‌شیت شد. این تیم در ۵ بازی قبلی دروازه خود را بسته نگه داشته است ولی آبی‌پوشان در خط حمله و گل‌زنی توفیق لازم را نداشتند و همین امر باعث نتیجه نگرفتن آنها شد. آبی‌پوشان برای حل این معضل در نقل انتقالات زمستانی دست به کار شدند و اسماعیل گونکالوس، آیاندا پاتوسی واز همه جنجالی‌تر گادوین منشا را به خدمت گرفته‌اند.

در سمت مقابل پیکان، نیم فصل اول را در بدترین فرم ممکن و با ۶ شکست پیاپی به پایان رساند و همین مسئله موجب تغییر کادر فنی این تیم و روی کار آمدن حسین فرکی شد. هر چند که حسین فرکی با ۲ قهرمانی، یکی از پرافتخاترین مربیان تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود ولی این مربی مقابل استقلال اکثراً ناکام بوده و در ۱۲ مصاف برابر آبی‌پوشان متحمل ۱۰ باخت شده واز هیچ تیمی بیشتر از استقلال شکست نخورده است.پیکان برابر استقلال آمار خوبی ندارد و در ۱۱ بازی گذشته برابر این تیم بردی نداشته است. استقلال و پیکان کلاً ۲ بار در ورزشگاه شهرقدس باهم روبه‌رو شدند که هر ۲ بازی با تساوی پایان یافت.
 

رتبه در جدول:
پیکان :۱۲
استقلال :۵

بهترین بازیکن بر اساس نمرات سایت نود:
پیکان: عیسی آل‌کثیر با نمره ۲.۹۴
استقلال: فرشید اسماعیلی با نمره ۲.۷۵

بهترین گلزن:
پیکان: عیسی آل‌کثیر ۵ گل
استقلال: فرشید باقری و وریا غفوری با ۳ گل

پیکان-استقلال تهران:
پنجشنبه ۱۸ بهمن، ساعت ۱۵:۴۵
ورزشگاه شهدای قدس
تیم داوری: وحید کاظمی، رضا سخندان، محمد عطایی

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس