کد خبر 935319
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
جلال حسینی

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران تشکر می‌کنم، اما از آنها می‌خواهم که برخی بازیکنان را بزرگ نکنند.

به گزارش مشرق، سیدجلال حسینی پس از برتری ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده، گفت: بازی سختی بود و ما می‌دانستیم که پدیده تیم خوبی است و بازی امروز را با سختی پشت سر گذاشتیم.

وی درباره هجمه‌هایی که در روزهای اخیر به‌راه افتاده گفت: ممنون هواداران هستیم که تنها می‌جنگند. امیدوارم روابط عمومی باشگاه بیشتر جواب بدهد. ما بیشترین مشکلات را داریم و اگر شرایط همین‌گونه ادامه داشته باشد مثل خودشان جواب می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند: استقلال تمایل به جذب منشا نداشت

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صدرنشینی سرخپوشان عنوان کرد: من ممنون هواداران هستم، اما از آنها می‌خواهم که برخی بازیکنان را بزرگ نکنند. این موضوع باید کنترل شود و این بازیکنان هم باید بیشتر در زمین بجنگند، چون پرسپولیس هم در لیگ، هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و آنها باید این شرایط را درک کنند.

حسینی در خصوص صحبت‌های محمد تقوی سرمربی پیشین تراکتورسازی علیه پرسپولیس، گفت: کمیته اخلاق و کمیته انضباطی باید برخورد لازم را داشته باشند. من نباید جواب او را بدهم، بلکه این کمیته‌ها باید پاسخ بدهند، مگر می‌شود که یک نفر هرچه دوست دارد بگوید؟

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی پرسپولیس حل شده است، یا خیر، گفت: ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس باید پاسخگو باشد ولی مشکلات هنوز حل نشده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس