کد خبر 935176
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
نفت مسجد سلیمان

مدیران نفت مسجد سلیمان در خصوص عکس منتشر شده اعتقاده دارند که تاریخ این عکس به دو سال قبل باز می‌گردد و صرفاً می‌خواهند با این حرکات تیم را وارد حاشیه کنند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان شاید جز آن دسته از تیم‌هایی است که از تعطیلات لیگ بیشترین ضرر را متحمل شده باشد به این خاطر که روند رو به رشد این تیم در ۵ هفته به انتهای نیم فصل اول به اوج خود رسید و در واقع، از مجموع ۱۵ امتیازی که تا به حال کسب کرده اند ۱۱ امتیاز آن از هفته دهم تا پانزدهم به دست آمده است.


اخیراً عکسی از بازیکنان این تیم در فضای مجازی منتشر شده است که تعدادی از بازیکنان این تیم به منظور کریوتراپی یا همان سرما درمانی از یک سطل مکانیزه زباله استفاده کرده اند.

بیشتر بخوانید:

۶ مربی لیگ برتری در جمع ۶ تیم اول لیگ یک!


به همین منظور طی تماسی که با مدیررسانه ای این تیم داشتیم در همین ارتباط این مسئله را جویا شدیم.


این مسئول با توجه به این که این حرکات را در آستانه اولین بازی این تیم در شروع نیم فصل دوم شیطنت رسانه‌ای خوانده است گفت: «در درجه اول این تصویر متعلق به دو سال گذشته است که این تیم درراه صعود به لیگ برتر قرار داشته است و هیچ ارتباطی با کادر جدید ندارد. شما می‌توانید از بازیکنانی که در این عکس حضور دارند این نتیجه را بگیرید. ضمن اینکه پوشش لباس بازیکنان کاملاً مشخص است که این عکس در فصل تابستان گرفته شده است.»


وی در ادامه افزود: «من این حرکات را صرفاً به کسانی ربط می‌دهم که نمی‌خواهند این تیم در لیگ برتر ماندگار شود و از تمام زاگرس نشینان می‌خواهم که تحت تاثیر این بازی‌ها قرار نگیرند.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس