کد خبر 934608
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
بسته حمایتی نمایه

سازمان تامین اجتماعی، توضیحات جدیدی درباره تعیین تکلیف جاماندگان "بسته حمایتی" ارائه کرد.

به گزارش مشرق، ۱۳ بهمن ماه گزارشی با عنوان سامانه‌های "سرِکاری" سازمان تأمین اجتماعی برای پیگیری بسته‌های حمایتی درباره فرایند توزیع " بسته‌های حمایتی" و مشکلات افراد مشمولی که این بسته به آنها پرداخت نشده، منتشر کردیم.

در این گزارش به گلایه‌های خانواده‌هایی پرداخته شد که با وجود اینکه دریافتی آنها کمتر از ۳ میلیون تومان است و بیمه شده تأمین اجتماعی هستند، رقم ریالی بسته حمایتی خودبه آنها تعلق نگرفته است.

بیشتر بخوانید:

سامانه‌های "سرکاری" سازمان تأمین اجتماعی برای بسته‌های حمایتی

بر اساس اعلام مسئولان سازمان تأمین اجتماعی، این دسته از مشمولان بسته حمایتی باید درخواست‌های خود را در صورت دارا بودن شماره تلفن همراه اول و ثبت کد ملی خود به سامانه #۸*۱۴۲* همچنین در صورت دارا بودن شماره همراه ایرانسل و رایتل با ثبت کد ملی خود از طریق سامانه #۸*۱۴۲۰* پیگیری کنند! علاوه بر اینکه شماره تماس ۱۴۲۰ نیز یکی دیگر از راه‌های ارتباطی سازمان تأمین اجتماعی اعلام شد.

بر همین اساس، بسیاری از خانواده‌هایی که نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی خود اعتراض داشتند، اقدام به ثبت اعتراض خود در دو سامانه اشاره شده داشتند اما با گذشت چندین روز هنوز هیچ پاسخی از سوی دو سامانه به آنها داده نشده است.

پیرو انتشار گزارش مورد اشاره، روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی توضیحاتی را در این باره ارسال کرده که در ادامه آمده است:

"همانطور که به استحضار مردم شریف و فهیم ایران رسانده شده است، خانوارهایی که درآمد آنها کمتر از ۳ میلیون تومان در ماه است و تاکنون بسته حمایتی دولت را دریافت نکرده‌اند از فرصت ۱۰ روزه ثبت‌نام برخوردار هستند که بر اساس برنامه تعیین شده، تاریخ ثبت‌نام در روز چهارشنبه مورخ ۱۷ بهمن ۹۷ پایان می‌یابد و بعد از این مرحله، استحقاق‌سنجی ثبت‌نام شدگان ظرف مدت یک هفته کاری انجام خواهد پذیرفت لذا بر اساس نتایج استحقاق‌سنجی به تمام متقاضیان از طریق شماره تلفن همراهی که با آن کد ملی خود را ارسال کرده‌اند، پاسخ داده می‌شود؛ لازم به ذکر است فرآیند فوق از ابتدای شروع طرح اعلام شده و هیچ‌گونه انحرافی در آن صورت نگرفته است."

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ايراني IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    18 0
    دروغ است كسي جواب نمي دهد برو خودت را بازي كن نه مردم را
  • حمید IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    11 0
    خدا براتون نسازه فقط ۲۰۰هزارتومن پول قبض تلفن دادم تا فقط پیگیر بشم
  • محمد IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    9 0
    خدابر کسی که بین مردم فرق میگذارد رولعنت کند من حقوقم زیر یک میلیون تو سامانه که ثبت نام کردم زدبیش ازحد مصوب وای برهر عیب جو..........
  • علی IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    11 0
    من بیکارم یعنی حتی یک ریال درآمد ندارم فقط بازور برای خودم بیمه اختیاری رد میکنم با پول قرضی .....ولی متاسفانه شامل این طرح نشدم تماس گرفتم میگند درآمد شما بیش از سه میلیون درماه است همون موقع فهمیدم اینا چقدر دقیقن !!!!
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    6 0
    من پرسنل بیمارستان هستم و چندین سال یارانه ام را قطع کرده اند و طبق گفته و نظر کارشناسان بنده کارفرما می باشم در صورتی که بنده انباردار بیمارستان می باشم و نه تنها یارانه قطع شده بلکه جزء بسته حمایتی نیز نمی باشم لذا این دنیا اگر نتوانم جلوی حضرات را بگیرم مطمئنا آن دنیایی هم هست
  • مظلوم IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    4 0
    پیگیری و کارهای قبلیتون رو هم دیدیم . الکی قول و قرار نزارین. پس این همه کامپیوتر و نرافزار ها و سخت افزار هاتون به چه دردی میخورن .لابد فقط بلدن جریمه و تاخیر لیست بیمه ها رو برای خلق الله دولا و پهنا حساب کنن
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    3 0
    مشرق تو رو خدا یه بررسی دقیق کنید. معلوم نیست این بانک ملی چیکار کرده. برای من دیروز بسته حمایتی رو واریز کردن. اگه تعلق میگرفت چرا پس از چندین روز واریز شده. اینهمه پول چرا باید توی حساب بانک ملی چندین روز بمونه؟ روشنگری کنید.
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    7 0
    خب تکلیف اون بدبختایی که که نه کار دارن نه بیمه و نه درامد چیه؟؟؟ اونا مستحق نیستن؟
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    3 0
    همه دروغه یک شماره غیر از تأمین اجتماعی اعلام کنن ببینید چه تعداد نگرفتن ما از همه همکاران پرسیدیم میگن نگرفتیم و سامانه هم جواب نمیده یکطرفه است خود خبرنگاران بفرستن سامانه ببینن جواب میده؟
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    3 0
    يك فردازاستراحتش ميزنداضافه كارميماندوحقوقش از3ميليون بالا ميزندچرانبايدبسته حمايتي بگيردفردديگرچنتا منزل ياداريي ديگربسته حمايتي بگيردواقعا كاردولت ما شاه كاره
  • رضا IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    2 0
    دوستان یکی بگه چطور میشه تماس گرفت ما که اصلا نتوانستیم نه *1420*8# و نه شماره 1420 هیچ کدام نمیشه وصل شد و خطا میده لعنت بر کسی که مردم را سر کار می گذارد
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    7 0
    خدا لعنت تان بکند . چرا به بازنشستگان تامین اجتماعی ندادید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس