کد خبر 934452
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
پسر مَست دوستش را با چاقو کشت

رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک از دستگیری پسری خبر داد که در حالت مستی دوستش را به قتل رساند.

به گزارش مشرق، نیمه شب پنجشنبه گذشته (۱۱ بهمن ۹۷) مأموران کلانتری ۱۷۱ کهریزک در جریان وقوع یک فقره درگیری خونین در خوابگاهی واقع در کهریزک قرار گرفته و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد که دو پسر جوان افغانستانی ساکن در یک اتاق، پس از مصرف مشروبات الکلی از حالت طبیعی خارج شده و با یکدیگر به مشاجره پرداخته‌اند که در این حین یکی از آنها با استفاده از چاقوی آشپزخانه به دیگری حمله‌ور شده و وی را به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید:

بنابر تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول با دو ضربه چاقو به کتف و یک ضربه به قلب مجروح شده و پیش از رسیدن کادر فوریتهای پزشکی جان باخته است.

یکی از اهالی ساختمانی که این دو نوجوان در آن زندگی می‌کردند، به مأموران گفت که با شنیدن صدای دعوا و درگیری، خود را به اتاق آنها رسانده و ضارب با همکاری همسایه‌ها گرفتار شده است.

در محل زندگی این ۲ نوجوان، پنج دوستانشان نیز حضور داشتند که در تحقیقات انجام شده به تشریح ماجرا پرداخته و اعلام کردند قاتل پس از مصرف مشروب الکلی و در حالت مستی با دوستش مشاجره کرده که نتیجه مشاجره، به قتل انجامیده است.

سرگرد ابراهیم شریفی؛ رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک با اعلام این خبر گفت: قاضی کشیک صحنه جرم به همراه مأموران اداره دهم آگاهی پایتخت در محل حضور یافته و پس از انجام بررسی‌های لازم و تکمیل پرونده، جسد برای کالبد شکافی و تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    0 0
    افغانی باشه مست هم بشه فحاشی هم بکنه خب نتیجه اش هم میشه قتل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس