کد خبر 934193
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۸
پست بازیکنان تیم ملی علیه بهداد سلیمی

روزنامه ایران در مطلبی با عنوان "چطور ما را بی غیرت می‌نامی؟"، به انتقاد از بهداد سلیمی پرداخت که در اینستاگرامش علیه بازیکنان فوتبال صحبت کرده بود.

به گزارش مشرق، ارقام اعلام شده پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال در جام ملت‌ها با واکنش عجیب و تند بهداد سلیمی همراه شد.
او در صفحه شخصی‌اش با انتشار مطلبی که ادبیات نامحترمانه‌ای هم داشت، از واژه «بی‌غیرت» برای فوتبالیست‌ها استفاده کرد. البته وزنه‌بردار سابق تیم ملی، چند ساعت بعد استوری دیگری را در صفحه اینستاگرام خود منتشر و از اینکه ادبیاتش در شأن مردم و خودش نبوده، عذرخواهی کرد ولی از مواضع خود کوتاه نیامد.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

این موضوع با واکنش تعدادی از بازیکنان تیم ملی روبه‌رو شد و آنها پستی مشترک با تصویری از بهداد سلیمی در صفحات شخصی خود منتشر کردند. در بخشی از پست اینستاگرامی فوتبالیست‌ها آمده: «ورزشکار محترم همین بس که شما در المپیک ریو حذف شدی و مانند مدال‌آوران، پاداش ریالی و ارزی و سکه‌های دولت و کمیته ملی المپیک و بخش خصوصی را دریافت کردی، چطور به خودت اجازه می‌دهی ما بازیکنان تیم ملی فوتبال را که با جان و دل، برای ارتقای فوتبال کشورمان جنگیده‌ایم و دو ماه است شدیدترین فشارها را تحمل کردیم، بی غیرت بنامی؟ لطفاً احترام خودت را نگه دار. ضمناً در چند سال اخیر تیم ملی فوتبال مبلغی نزدیک به ۲۰ میلیون دلار ارز آوری به کشور داشته اما شخص شما چه؟»
گفتنی است سهراب مرادی، قهرمان طلایی وزنه‌برداری کشورمان در المپیک ریو در مصاحبه‌ای به تاریخ سوم ماه جاری به «ایران» گفته بود: «وزنه‌بردارها در سال به چند مسابقه اعزام می‌شوند و در صورت کسب مدال پاداش می‌گیرند، رشته‌های دیگر هم همین طور اما فوتبالیست‌ها هرچند سال یکبار در یک تورنمنت مهم شرکت می‌کنند. اگر این فاصله را درنظر بگیریم، تفاوتی بین پاداش رشته‌های دیگر با فوتبال وجود ندارد.»
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    7 0
    والله بهداد راست می گه مگه چیکار کردن ولی به نظرم بهتره خود فوتبالیست های مفت خور بگن با توجه به شرایط فعلی پاداش رو به بیت المال بخشیدیم
  • ایرانی IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    5 0
    حق با بهداد قهرمان بود! اگر قرار باشد برای هر بر تیم ملی فوتبال در مراحل مقدماتی جام و در برابر تیم‌های ضعیفی مثل یمن، ویتنام و عمان و... به بازیکن و مربی پاداش بدهیم، باید برای هر بلندکردن وزنه در مسابقات حتی اگر قهرمانی نیز درپی نداشته باشد به وزنه‌برداران پاداش بدهیم! همچنین برای بردهای کشتی‌گیران در مراحل ابتدایی و در مقابل حریفان ضعیف و رده چندمی و... این کار از آنجا از اساس اشتباه است که ورزشکاران ملی را شرطی و پولکی می‌کند.
  • اميد IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    5 0
    حق تيم فوتبال بود و آفرين بر سليمي. يعني چي آدم رو مي برند لب چشمه و ناگهان با يك بازي بچه گانه و احساسي ، از بدترين تيم جهان هم بدتر بازي مي كنند و سپس در پستها از مردم ايران تشكر مي كنند!!!
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    6 0
    بهداد سلیمی کاملا درست گفته بی همه چیزها . هر چی بیت المال مردمه تا دینار آخر ریختین پای یکمشت موش پلنگ اونم بخاطر باختهای مکرر و نداشتن حتی یک قهرمانی . ننگتان باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس