جلسه شورای هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا

در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مواد تکمیلی از پیشنهاد بانک مرکزی در زمینه اصلاح نظام بانکی مورد بررسی قرار گرفت و بندهای مربوط به تقویت نظارت بانک مرکزی به تصویب رسید.

به گزارش مشرق، شورای عالی هماهنگی اقتصادی روز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور دیگر اعضا تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید

پاسخ اینستاگرامی رئیس بانک مرکزی به یک سوال

روایت همتی از دستور رهبری به بانک مرکزی

در ابتدای این جلسه سران قوا ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به ملت شریف ایران؛ بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی سراسری 22 بهمن که با توجه به تلاش دشمنان نظام در سیاه‌نمایی ، تفرقه‌انگیزی و تهدید به تحریم، در سال جاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تأکید کردند.

در این جلسه، مواد تکمیلی از پیشنهاد بانک مرکزی در زمینه اصلاح نظام بانکی مورد بررسی قرار گرفت و بندهای مربوط به تقویت نظارت بانک مرکزی بر مؤسسات اعتباری و بهبود مدیریت آنها در جهت حمایت از حقوق سپرده‌گذاران و تجهیز منابع لازم و همکاری لازم قوه قضائیه در این جهت به تصویب شورای عالی رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
    0 0
    چرا از سرویس های مدارس که از راهور و تاکسیرانی برچسب و در واقع به صورت قانونی اجازه حمل دانش آموزان را دارند و چندین سال هم به خاطر داشتن همین اجازه قانونی یا همان برچسب سرویس مدارس جریمه نمی شدند حالا به یکباره و وسط سال تحصیلی و بدون اطلاع قبلی از سوی شهرداری پیامک پرداخت عوارض ورود به طرح زوج و فرد به تلفن همراه ارسال می شود ؟ آیا این درست است که راننده ها تاوان کسری بودجه شهرداری را پرداخت کنند ؟ شهرداری چه مزایایی یا چه خدماتی به رانندگان سرویس مدارس فراهم کرده که عوارض طلب می کند ؟
  • مبینا IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
    2 0
    لطفا رسانه هایی که صدای ما رو میشنوند یک طوری به دولت منتقل کنند که تعطیلات عید نوروز بیشتر از 3 یا 4 روز نباشه همین طوری هم کاسبی ها خوابیده و خیلی ها اصلا عید امسال توان خرید شیرینی و آجیل ندارند از آن طرف نمیخواهیم شخصی به خانه ما بیاید ولی به بهانه عید سرش را میندازد پایین و به خانه آدم میاید اگر 12 یا 13 فروردین را هم از تعطیلی خارج کننده بسیار عالی ست 13 فروردین فقط مردم به اسم روز طبیعت به طبیعت رفته و به آن آسیب میزنند در صورت امکان منتقل کنید با تشکر
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
      1 0
      پیشنهاد خوبی است کلا تعطیلات را کم کنند الان از صدا و سیما بخواهیم که الکی باز بازار گرمی تعطیلات نکند حتی پیشنهاد دارم که دید و بازدید حضوری نباشد چون واقعا کسانی مثل من شر منده گی خانواده و میهمان ها خواهند شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس