ارتش آلمان

کمتر از نیمی از جنگنده‌های یورو فایتر و تورنادو و تقریبا هیچ یک از شش زیردریایی ارتش آلمان برای هیچ نبردی در سال ۲۰۱۸ آماده نبودند.

به گزارش مشرق، بر اساس یک گزارش پارلمانی درباره وضعیت ارتش آلمان شکاف‌هایی جدی در حوزه تجهیزات و پرسنل ارتش آلمان وجود دارد. این در حالی است که آلمان دومین تأمین کننده سرباز در ناتو است.

بر اساس ارزیابی سالانه پارلمان آلمان درباره نیروهای مسلح این کشور، مشکلات جدی در ارتش وجود دارد. پس از الحاق شبه جزیره کریمه اوکراین به روسیه دیگر اعضای ناتو آمادگی نظامی خود را افزایش دادند اما به نظر می‌رسد آلمان این کار را انجام نداده است.

هانز – پتر بارتلز بازرس (آمبودزمان) اعلام کرد: اقدام جدی در این باره نیاز است. این مساله بسیار مهم بوده و باید سریعاً وارد عمل شد. سربازان به تجهیزات برای انجام کارشان نیاز دارند.

بیشتر بخوانیم:

افزایش همکاری‌های نظامی بین چین و آلمان

وی ادامه داد: ارتش آلمان باید به میزان کافی تجهیزات داشته باشد تا بتواند مأموریت پاسخ سریع ناتو در سال ۲۰۱۹ را همانند سال ۲۰۱۵ رهبری کند.

بارتلز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: ما نیاز به ۴۸ هزار دوربین دید در شب داریم اما سالانه تنها ۴۰۰۰ دستگاه خریداری می‌شود. زمان بسیاری طول می‌کشد تا ارتش آلمان همه این تجهیزات را تأمین کند.

خبرگزاری رویترز به نقل از وی افزود: بسیاری از سربازان ارتش آلمان را یک هیولای بوروکراتیک می‌بینند.

همچنین اورسولا فون در لاین، وزیر دفاع آلمان در جایگاه مدافع اعلام کرد: گام‌هایی برای تجهیزات و بازسازی ارتش آلمان برداشته شده است.

هدف جدید ناتو این است که ۳۰ گردان زمینی، ۳۰ گردان هوایی و ۳۰ کشتی آماده برای اعزام در طول ۳۰ روز برای مقابله با هرگونه اتفاق ضروری و یا هر تهدید فراهم شود.

این در حالی است که بر اساس گزارش پارلمانی کمبود نیرو در آلمان به صورت جدی وجود دارد. ۲۱ هزار و ۵۰۰ شغل خالی وجود دارد و تعداد افراد جدید که وارد نیروهای مسلح شده‌اند به ۳۰۰۰ نیرو به جای ۲۰ هزار رسیده که این رقم بسیار پایین است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • fd IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
    17 9
    خدایا ببین کی به کی داره میگه خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس