کد خبر 932406
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰

به گزارش مشرق، سردار شهید حاج محسن زهتاب در 4 خرداد 1343 ، در شهر اصفهان متولد شد او هنگام شروع انقلاب اسلامی دانش آموز بود و یک سال پس از آغاز جنگ تحمیلی تحصیلات خود را نیمه تمام گذاشت و در سال 1360/07/12 ، به عضویت سپاه پاسداران درآمد و برای دفاع از انقلاب اسلامی و مردم مظلوم کردستان به آن دیار اعزام شد و در عملیات های متعددی شرکت کرد. وی دو مرتبه در سالهای 1363 و 1365 ، ازناحیه کتف و پا مجروح شد . رشادت و شایستگی محسن زهتاب سبب شد تا به فرماندهی عملیات سپاه سقز منصوب شود، اودر این سمت به رغم جوانی، بسیار با تجربه عمل می کرد و در تاریخ 1366/04/30 ، در حالی که هنوز به سن 24 سالگی نرسیده بود در درگیری با ضد انقلابیون به شهادت نائل آمد. زمان شهادت ایشان ضدانقلاب مدعی شد،کردستان عقاب خودش را از دست داد.

یک کاربر فضای مجازی در اینستاگرام با انتشار تصویری از شهید محسن زهتاب نوشت:

دلنوشته زیبای شهید محسن زهتاب معروف به عقاب کردستان:

فکر میکنم که من لیاقت شهادت را ندارم. شهدا بی گناهند، اما من گناهکار دوست دارم شهید بشوم…شهادت همت میخواهد، شهادت لیاقت میخواهد من هیچکدام را ندارم و به حال خود تأسف میخورم.

"خدایا به ما توفیق شهید شدن در راهت را عنایت کن"…با خودم فکر می کنم که آیا میشود روزی درشروع نام من واژه ی شهید به کار برده شود و بگویند: "شهید محسن زهتاب"

آیامیشود که برادران من، خانواده من نام مرابا افتخار بیان کنند؟.

جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) و هدیه به روح مطهر شهید صلوات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
    2 0
    یالیتنی کنت معک فافوز فوزا عظیما
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
    4 0
    با پیامبر محشور باشی آقای "شهید"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس