کد خبر 931979
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
حسینعلی حاجی‌دلیگانی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: پیشنهاد ما این است که در بودجه ۹۸ به جای افزایش درصدی حقوق کارمندان، ۵۰۰ هزار تومان به صورت ثابت به دریافتی همه آنان اضافه شود.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی درباره میزان افزایش حقوق کارمندان دولت در بودجه ۹۸، گفت: با توجه به تورم شدید و فشارهای اقتصادی باید حقوق کارکنان دولت افزایش یابد.

وی ادامه داد: معمولاً در بودجه‌های سنواتی مدل‌های مختلفی برای افزایش حقوق در نظر گرفته می‌شود که تجربه نشان می‌دهد افزایش حقوق‌ها بر مبنای درصدی عادلانه نیست و تاثیر چندانی در بهبود معیشت کارکنانی که حقوقشان ناچیز است، ندارد.

بیشتر بخوانید:

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به احتمال افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در بودجه سال ۹۸، تصریح کرد: تصویب این پیشنهاد به نفع افرادی است که پایه حقوقی بالاتری دارند اما تاثیر چندانی بر زندگی کارمندانی که پایه حقوقی کمتری دارند، ندارد.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه بهتر است به جای افزایش درصدی حقوق کارمندان، مبلغ ثابتی به دریافتی همه آنان اضافه شود، گفت: پیشنهاد ما افزایش ۵۰۰ هزار تومانی حقوق همه کارمندان است چرا که از این طریق فاصله درآمدی کسانی که حقوق ناچیزی می‌گیرند با نجومی‌بگیران کاهش می‌یابد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • احمد IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    5 0
    پیشنهاد خوبی است ابتداهم از نمایندگان مجلس شروع شده وچنانچه موفق بود برای کلیه کارمندان اجرایی شود
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    10 0
    تو یا نماینده مردم نیستی یا با مردم در ارتباط نیستی یا داخل باغ نیستی داداش.شما مثل اینکه نفهمیدی که سالیانه افزایش حقوق نمیدید بلکه جبران کاهش ارزش پول را انجام میدید. شما اگر واقعا میفهمی حداقل حقوق را ببر بالا. مثل کشورهای همسایه. ارزش 1 میلیون حقوق کارگر امسال شده 250 هزار تومن پارسال تازه به این نتیجه رسیدی که پونصد اضاف کنی؟ نچایی داداش. شما حقوق کارگر را 4 تومن بزاری تازه میشه 1 تومن پارسال بالاتر از 4 تومن هرچقدر دوست داشتی اضاف کن. کمتر از 4 نمیشه اضاف کردن بلکه میشه جبران کاهش قدرت پول
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    5 0
    ژن خوبها هم گذاشتند.
  • حاجی IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    2 0
    حاجی جون سال بد میای التماس کنی واسه رای . اون موقع بت میگم چقدر اضافه کنیم
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
    0 0
    بهترين روش پلکاني است و راه حل دوم همان پيشنهاد نماينده محترم مجلس البته اگر دولت عمل کند و تفسير خاصي نداشته باشد مانند دو سال گذشته!!!
  • مجتبی IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
    0 0
    یک درصد احتمال بدید مسئولانی که با 20 درصد افزایش حقوق چند میلیون میره روی حقوقشون بذارن این طرح اجرا بشه
  • مرضیه IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    0 0
    بازم کمه به خداقسم خیلی خیلی کمه چرا درده مردم ونمیخواین بفهمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس