انقلاب اسلامی

پیشنهاد دوستانه من برای همه مسئولین امر این است که یا حرکت کنند یا از جلوی سیل خروشان نیروهای دلسوز و ارزشی کنار بروند تا...

به گزارش مشرق، محمد اسماعیلی دهقی در یادداشتی نوشت: همه این حرف ها را قبلاً گفته ایم و باز هم از سر تکلیف و دلسوزی باز هم میگوییم...

ای کاش مسئولین و متولیان و همه کسانی که در ردیف بودجه کشور رقم های ملیاردی رادریافت می کنند و همه موسسات و مجموعه های فرهنگی که تابلوی ولایت مداری دارند سری به فضای مجازی بزنند و ببینند چگونه پایه های نظام توسط موریانه خورده میشود.

انواع محتوا های مختلف، تاثیرگذار و حرفه ای از بیرون و داخل کشور با هدف ناکارامدی نظام و بهتر بودن شرایط قبل از انقلاب ساخته و با سرعت منتشر می شود و ما همچنان دور خودمان می چرخیم.

رهبر فرزانه انقلاب در صدها سخنرانی و با بیان های مختلف اهمیت موضوع را گوشزد کرده است ولی انقلابی نماها کمترین ارزشی برای تولید محتوای حرفه ای و تاثیر گذار قائل نیستند و آنچه هم که تولید می شود محصول زحمات عده محدودی نیروی ارزشی بی ادعا است که با خون دل آن را تهیه و آتش به اختیار منتشر میکنند.

بر این باور هستم که متولیان امر یا نمیدانند چه مطالبی در فضای مجازی در حال انتشار است که این گناهی نابخشودنی است و یا همتی دروجودشان برای تولید محتوا وجود ندارد که برای آن نیز در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند.

نگران هستیم از این جهت که اگر ذهن ها و قلب ها انباشته شد از مطالبی که دشمن آماده کرده است جبران آن بسیار سخت و دشوار خواهد بود در این شرایط با انسان هایی مواجه خواهیم شد که دلهایشان سراسر کینه و نفرت از انقلاب و انقلابیون است.

تا دیر نشده باید از ظرفیت های موجود استفاده کرد و پیشنهاد دوستانه من برای همه مسئولین امر این است که یا حرکت کنند یا از جلوی سیل خروشان نیروهای دلسوز و ارزشی کنار بروند تا همان کسانی که برای این انقلاب هزینه کرده و بهای سنگین پرداخته اند خودشان کار را به جلو ببرند.

کار به جایی رسیده است تمامی خدمات و پیشرفت های سال های بعد از پیروزی انقلاب روز به روز بیشتر به حاشیه رانده میشود و ده ها سال وطن فروشی و فساد خاندان پهلوی بیشتر و بیشتر بزرگ نمایی میشود تا جاییکه نوجوانان و جوانان به شوخی و جدی بزرگتر های خود را به خاطر انقلابی که کردند مورد طعن و نفرین قرار میدهند

نمی دانم متولیان امر چگونه میخواهند پاسخگوی هزاران خانواده شهید و جانباز باشند که همه چیز خود را تقدیم انقلاب کردند و اکنون باید نیشخند های زهراگین اطرافیان راهم به جان بخرند و دم بر نیاورند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس