کد خبر 931289
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
آماده‌باش اضطراری ارتش اسرائیل در مرز سوریه

یک روزنامه صهیونیستی از پرواز پهپادی بر فراز یک پایگاه سری نیروی هوایی رژیم صهیونیستی و تصویربرداری از آن خبر داد.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی "اسرائیل الیوم" نوشت: یک پهپاد کوچک کنترل از راه دور اخیراً از یک پایگاه سری نیروی هوایی اسرائیل تصویربرداری کرد.

این روزنامه افزود: برای ارتش اسرائیل هنوز روشن نیست که چه کسی مسئول تصویربرداری است و این عملاً به چه منظوری انجام شده است.

به نوشته این روزنامه، "از پایگاه نظامی یاد شده چند نوبت در ماه‌های گذاشته تصویربرداری شده است".

بیشتر بخوانید:

نتانیاهو بار دیگر ایران و غزه را تهدید کرد

این روزنامه صهیونیستی افزود: "نظامیان مستقر در این پایگاه سری پهپادهای کوچک را هنگام تصویربرداری از فعالیت های خود در محل مشاهده کردند و موضوع را به اطلاع فرماندهان خود رساندند اما نه این پهپادهای کوچک و نه کسانی که آنها را به پرواز درآورده‌اند، پیدا نشده‌اند.

روزنامه "اسرائیل الیوم" نوشت: وقوع چنین حادثه‌ای در یک پایگاه سری، ذهن سران و فرماندهی نیروی هوایی و عناصر واحد امنیت اطلاعات ارتش اسرائیل را به میزان زیادی به خود مشغول کرده است. اینها تلاش زیادی کردند تا مسئول به پرواز درآوردن پهپاد را شناسایی کنند و همچنین بدانند که آیا پرواز پهپاد اقدامی تصادفی بوده یا با قصد قبلی برای جمع آوری اطلاعات انجام شده است،

این روزنامه به نقل از یک مسئول بلندپایه رژیم اسرائیل نوشت: نگرانی این است که چه کسی از اطلاعات تصویری استفاده کرده است. حتی اگر تصویربرداری کاری سادلوحانه بوده و از سوی دشمن صورت نگرفته است، بازهم افشای فعالیت در پایگاه سری ممکن است زیان امنیتی مهمی به همراه داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
    0 9
    هرچی جای خود .....ابر زیر پهپاد با هوش مصنوعی جای خود تصاویر ماهواره ای با تفکیک میلیمتری (تشخیص چهره دشمنان ایران در هر نقطه جهان) جای خود .....توسعه باید متوازن باشه......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس