فرماندار زابل گفت: استفاده از توان و ظرفیت نخبگان و جوانان منطقه، زمینه برگزاری انتخاباتی گسترده با حضور حداكثری مردم را فراهم می‌ كند.

به گزارش ایرنا، حسین كیخا در دیدار با نخبگان و مشاوران جوان ادارات زابل افزود: جوانان باید برای برگزاری انتخاباتی گسترده در این شهرستان با مسوولان مشاركت و همكاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینكه مشاوران جوان، گره‌گشای مشكلات جامعه هستند اظهارداشت: مسوولان باید از تفكر و اندیشه مشاوران جوان در كارها و برنامه‌ ریزی‌های خود به ویژه در برگزاری انتخابات استفاده كنند و آنان را به خلاقیت و پویایی بیشتر وا دارند.

فرماندار زابل بر مشاركت بیشتر جوانان در عرصه‌های مختلف تاكید كرد و گفت: حضور و مشاركت جوانان باید در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و مذهبی پر رنگ باشد.

كیخا با اشاره به اهمیت نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: انتخاب فرد اصلح از بین افراد مورد تأیید نظام را باید سرلوحه كار قرار دهیم.

وی گفت: هنگام رای دادن باید از داوطلبان مورد نظر اطلاعات لازم و شناخت كافی داشته باشیم و از قوم ‌گرایی پرهیز شود.

فرماندار زابل ادامه داد: جوانان با رصد شرایط منطقه، راه حل‌ ها و راهكارهای مناسب را برای رفع موانع پیشنهاد كنند تا زمینه رشد و توسعه هر چه بیشتر منطقه سیستان فراهم شود.

وی با اشاره به نقش جوانان در توسعه و عمران منطقه بیان كرد: استفاده از تفكر نخبگان و جوانان فعال منطقه توسعه را شتاب می ‌بخشد.

وی افزود: نتایج خوب فعالیت حوزه مشاوران جوان فرمانداری زابل و درخشش آنان بین حوزه‌های مشاوران فرمانداری‌های كشور نوید دهنده تحول آینده منطقه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس