اُ پارک

نخستین همایش ملی کارآفرینان مسئولیت پذیر با رویکرد نقش بنگاه‌های مسئولیت پذیر در پایداری و توسعه کسب و کار مورخ ۳۰ دیماه در مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد.

پارک آبی اُپارک موفق به دریافت تندیس زرین همایش ملی کارآفرینان مسئولیت پذیر شد که این تندیس به جناب آقای محمد علی حسین زاده مدیرعامل مجموعه پارک آبی اُپارک اهدا گردید.

نخستین همایش ملی کارآفرینان مسئولیت پذیر با رویکرد نقش بنگاه‌های مسئولیت پذیر در پایداری و توسعه کسب و کار مورخ ۳۰ دیماه در مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار گردید.

گفتنی است در این همایش تندیس زرین کارآفرینان مسئولیت پذیر به مجموعه پارک آبی اُپارک (شرکت پیشگامان توسعه کیان) رسید.

سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد تعاون و توسعه کارآفرینی استان تهران به منظور پایش و دسته بندی کارآفرینان در حوزه‌های مختلف و تشویق ایشان به حفظ مسئولیت‌های اجتماعی و اقتصادی در جهت کاهش آسیب‌های ناشی از عدم مسئولیت‌پذیری مدیران کارآفرین به این موضوع پرداخت.

ارزیابی عملکرد مسئولیت‌پذیری کارآفرینان در سطوح فردی و سازمانی از جمله موضوعات مهم در پیشبرد اهداف بند ۲۰ اقتصاد مقاومتی است. با در نظر گرفتن اینکه مسئولیت‌پذیری سازمانی یکی از ابزارهای پیشرفت اقتصادی است و حرکت در جهت تقویت آن موجب تأثیر مستقیم بر عملکرد سازمان می‌شود، اثربخشی رویکرد مذکور منوط به ارزیابی نتایج و تأمین هدف‌های سازمانی البته با مدیریت صحیح می‌باشد چرا که در شرایط حاضر کشور مسئولیت‌پذیری در مشاغل، جزء شروط لازم در بقای بنگاه‌های اقتصادی است.
شرکت‌کنندگان در همایش و نمایشگاه علاوه بر حضور در فرآیند ارزیابی امکان بهره‌مندی از کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی را نیز در اختیار داشتند.
 

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس