استرالیا و ازبکستان

تیم ملی فوتبال استرالیا با برتری مقابل ازبکستان در ضربات پنالتی به جمع هشت تیم برتر جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ راه یافت.

به گزارش مشرق، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، استرالیا و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه خلفان بن زاید ابوظبی به میدان رفتند که این دیدار در وقت‌های معمول و اضافه برنده نداشت و در نهایت، استرالیا ۴-۲ در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

فیلم / جام ملت‌های آسیا؛ استرالیا ۰(۴) - ۰(۲) ازبکستان

در نیمه نخست این دیدار ازبکستان بازی بهتری را ارائه کرد و توانست موقعیت‌های گلزنی خطرناک‌تری را خلق کند اما این اتفاق برای زدن گل نخست کافی نبود.

در نیمه دوم و با تعویض‌های آرنولد، استرالیا به بازی برگشت و به وضوح تیم برتر زمین بود و بارها تا خط دروازه یاران کوپر پیش رفت ولی هر بار تیزهوشی مدافعان ازبک و ناکارآمدی مهاجمان استرالیا مانع از زدن گل شد.

بیشتر بخوانید:

حذف سعودی‌ها توسط سامورایی‌ها / ژاپن حریف ویتنام شد

استرالیا و ازبکستان در مرحله گروهی به دلیل باخت مقابل ژاپن و اردن در رده دوم قرار گرفتند تا با قرعه دشواری رو به رو شوند.

در وقت‌های اضافه دو تیم بازی محتاطانه‌تری را به نسبت وقت‌های معمول بازی ارائه کردند و خستگی در ساق پای بازیکنان هر دو تیم مشهود بود. در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز بود و استرالیا با برتری چهار بر دو راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

عزیز بهیچ از استرالیا و عزیزبک توختاخوجیف و مارات بیکمایف از ابزکستان ضربات خود را از دست دادند.

پیش از این بازی ژاپن توانست عربستان را با یک گل شکست داده و حذف کند و در روز نخست نیز، تیم‌های ایران، چین و ویتنام با شکست دادن رقبای خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

استرالیا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار قطر و عراق خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس