کد خبر 930520
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
سعید نمکی نمایه

سرپرست وزارت بهداشت گفت: طرح پزشک خانواده یکی از طرح های موفق بوده که در ۸۰درصد کشور اجرایی می شود.

به گزارش مشرق، سعید نمکی امروز در حاشیه بازدید از مرکز جامع سلامت سورک در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: درمان و آموزش پزشکی، اجر و فراگیرشدن طرح پزشک خانواده، سیستم اجرا و تهیه پرونده الکترونیک سلامت از برنامه‌های مهم وزارت بهداشت بوده و استان مازندران در اجرای طرح پزشک خانواده و سیستم اجرا و تهیه پرونده الکترونیک سلامت، پیشگام بوده است.

وی افزود: مازندران و گلستان اولین پایگاه‌هایی هستند که طرح پزشک خانواده در آن اجرا و مصمم هستیم طرح پزشک خانواده و سیستم ارجاع و پرونده الکترونیک سلامت را به عنوان به جامانده‌های قانونی از برنامه پنجم اجرایی شود.

بیشتر بخوانید:

وزارت بهداشت: مردم نگران تأمین دارو نباشند

چه کسی مسئول حاشیه‌های غیربهداشتی وزارت بهداشت است؟

چرا طرح تحول سلامت در بن بست بودجه گرفتار شد؟

سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به طرح مالیات بر درآمد پزشکان و جلوگیری از فرار مالیاتی گفت: همکاران طبیب زحمات زیادی می کشند و جامعه پزشکی صادقانه در کنار مردم حضور دارند و درباره مالیات معتقد هستیم اجحاف است اگر بخواهیم جامعه پزشکی را در ازای خدمت، ادب کنیم. معترض این بحث هستیم و مجلس نیز باید با نگاه قدرشناسانه نسبت به این مقوله نگاه داشته باشند.

نمکی تصریح کرد: ممکن است فرار مالیاتی را در بخش‌های مختلف داشته باشیم اما معتقدم پزشکان به روزتر از دیگر اقشار در پرداخت مالیات هستند و اگر قرار است درباره فرارمالیاتی پروژه‌ای دنبال شود باید نسبت به همه اقشار مکانیزم‌هایی تهیه شود.

وی ادامه داد: استقرار سیستم پزشک خانواده هزینه‌ها را در نظام سلامت منطقی‌تر می‌کند. این طرح در سراسر کشور اجرا می‌شود و قطعاً تا آغاز دولت بعدی و اواخر سال آینده ۸۰ درصد کشور تحت پوشش طرح پزشک خانواده خواهند آمد.

سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره کمبود دارویی گفت: در زمینه داروی مهم هیچ کمبودی نداریم و مردم موارد را به سازمان غذا و دارو خبر دهند و نگرانی در این بخش وجود ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ریما IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    0 0
    طرح به درد نخوری می باشد
  • سید رضا IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
    0 0
    می خوان طرح دولت احمدی نژاد رو سرقت کنن !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس