کد خبر 930503
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
سردار رضایی - کراپ‌شده

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانی، برنامه مجوز استخدام نیروهای بومی و محلی در مرزها در سال ۹۸ را در نظر دارد.

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی در جلسه تکریم و معارفه رؤسای عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا با اشاره به وضعیت امنیت مرزهای کشور اظهار کرد: تمام اقدامات و عملکرد مرزبانان در مرزها، الهام گرفته از تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید:

مرزبانی از ایران در سرمای زیر صفر درجه!

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به وسعت جغرافیایی مرزها افزود: جمهوری اسلامی ایران ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز مشترک با ۱۵ کشور همسایه و پس از چین و روسیه؛ بیشترین مرز را با کشورهای همسایه دارد که با توسعه روابط دیپلماسی در مرزها، امنیت بر پیکره کشور نقش بسته است.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب هیچ‌گونه توجهی به مرزهای کشور نشد، تصریح کرد: امنیت مرزهای کشور؛ دستاورد عظیم انقلاب اسلامی و نشان از توجه ویژه به مرزها طی چهل سال گذشته است.

رضایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جایگاه ویژه مرزها، افزود: با توجه به حساسیت مرزهای ایران اسلامی، تحولات اساسی در مرزها، در دستور کار ستاد کل نیروهای مسلح، دولت، مجلس شورای اسلامی و نیروی انتظامی قرار گرفته است.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه مرزبانی، برنامه مجوز استخدام نیروهای بومی و محلی در مرزها در سال ۹۸ را دارد، تأکید کرد: ترویج فرهنگ دینی و انقلابی در مرزبانی یک اولویت است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس