سردار مارانی

فرمانده قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق گفت: طی 2،3 سال اخیر حدود 30 تُن مواد منفجره وارد مرزهای جنوب شرق کشور شده که توسط نیروهای مرزبانی ما کشف شده اند.

به گزارش مشرق، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس سپاه در منطقه جنوب شرق، در گفتگو با برنامه بدون تعارف بخش خبری ۲۰:۳۰، به برخی موضوعات مرتبط با مرزبانی در این منطقه پرداخت و گفت: طی ۲،۳ سال اخیر حدود ۳۰ تُن مواد منفجره وارد مرزهای جنوب شرق کشور شده که توسط نیروهای مرزبانی ما کشف شده‌اند.

سردار مارانی افزود: تنها یک مورد که برای اولین بار می‌گوئیم، مربوط به جلیل قنبرزهی است که من معتقدم او را باید مادر تروریست‌های جنوب شرق کشور و در واقع ابوبکر بغدادی این منطقه بنامیم.

بیشتر بخوانیم:

مرزبانی از ایران در سرمای زیر صفر درجه!

فیلم / ماجرای هلاکت ابوبکر البغدادی ایرانی!

وی ادامه داد: این فرد وقتی وارد منطقه شد، من تعجب کردم ولی نیروهای ما توانستند او و گروهش را با تمامی امکاناتی که داشتند منهدم کنند و از پا دربیاورند.

فرمانده قرارگاه جنوب شرق سپاه خاطرنشان کرد: تنها این آدم ۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم مواد منفجر با خودش آورده بود تا با سه خودروی انتحاری به یکی از پاسگاه‌های مرزی ما حمله کنند و در هر خودرو هم حدود ۸۰۰ کیلوگرم مواد منفجره کار شده بود.

سردار مارانی در بخش دیگری از سخنان خود، به میزان حقوق و دستمزد نیروهای مرزبانی در این منطقه اشاره کرد و با بیان اینکه این نیروها گاهاً روزی تنها یک وعده غذا دارند، افزود: با تلاش‌هایی که ما کردیم، به تازگی توانستیم برای این نیروهای داوطلب حقوقی در حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پرداخت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
    28 1
    درود بر شرف سردار مارانی و همه غیورمردان مرزبانی سراسر کشور شیرمردانی که هریک رستمی برای ایران زمین میباشند جان تان سلامت باد و سپاس فراوان از برنامه سازان بدون تعارف
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
    16 1
    خسته نباشی سردار مارانی . خداقوت
  • سپهر FR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
    13 2
    مرزدار یعنی مرد یزدان پاک. درود بر شما گرامیان
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
    7 1
    درود بر شرف سردار مارانی و همه غیورمردان مرزبانی سراسر کشور شیرمردانی که هریک رستمی برای ایران زمین میباشند جان تان سلامت باد و سپاس فراوان از برنامه سازان بدون تعارف IR ۱۵:۲۴
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
    5 11
    همین 1.700 خیلی ها ندارند
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
      0 0
      اون خیلی هایی که میگی خیلیهاشون کار رو عار می دونن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس