کد خبر 930412
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
محمد ایمانی

آقای روحانی! اصلاً شما خیلی خوبید. اما دو قطبی درست کردن آمیخته به تحریف صورت مسئله درباره موضوعاتی مانند فیلترینگ ، نه برای جوانان خوب ما شغل می شود، نه همسر و نه مسکن.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

آقای روحانی! اصلاً شما خیلی خوبید. اما دو قطبی درست کردن آمیخته به تحریف صورت مسئله درباره موضوعاتی مانند فیلترینگ و حجاب و کارمند زن و مرد و شادی مردم، نه برای جوانان خوب ما شغل می شود، نه همسر و نه مسکن.

چرا در خلا و خیال حرف می زنید؟ جوانی که مدارج عالی دانشگاهی را طی می کند اما شغلی ندارد، چگونه می تواند مفهوم کرامت و تشخص و شادی واقعی را بچشد؟ جوانی که به نیاز معیشت و ازدواج او از سوی دولتمردان بی اعتنایی می شود، چگونه شاد و بانشاط باشد؟ آیا بی در و پیکر کردن فضای مجازی، مشکل اشتغال و ازدواج جوان را برطرف می کند یا او را تبدیل به موجودی بی انگیزه و بی آینده و اسیر و گرفتار خود می کند؟

بیشتر بخوانید:

۴۰ سال پس از پیش‌بینی درست کارتر

رسماً از مردم و نظام عذرخواهی کنید

دومین کلاهبرداری اروپا در سومین سالگرد اجرای برجام

خروجی سوء مدیریت و محروم نگه داشتن جوان در کنار شعله ور کردن آتش تمنیات و خواسته ها در فضای مجازی چه می تواند باشد؟ چامعه ای با ثبات و مطمئن و خوشنود و با نشاط و پرکار یا جامعه ای بحران زده، دل زده، نا امید، ناراضی، منفعل و فرصت سوز؟!

فیلترینگ واقعی یعنی همین که برخی دولتمردان و مشخصاً آقای روحانی، یادشان برود چگونه با مردم تلبیس کردند و گندم نمایی و جو فروشی کردند تا واقعیت های اقتصادی خلاف وعدع ها از آب درآمد؛ حالا هم با حاشیه پردازی و سرگرمی سازی، عملاً اولویت ها و مشکلات مردم به ویژه جوانان را دفن می کنند و نمی شنوند و ترتیب اثر نمی دهند. این نوع پیشرفته سانسور و خودکامگی اشرافیت سیاسی است

بله از ویلای ۵۵ میلیاردی و معیشت اشرافی تامین شده نمی توان مشکلات مردم را دید. انگار خطاب سخنان آقای نوبختی، برخی از همین دولتمردان هستند که گفت "چطور می توانم در تهران و در طبقه دهم ساختمانی بنشینم وکوه را نگاه کنم و برای این مردم کپرنشین مناطق محروم برنامه ریزی کنم؟ برخی اوقانت مسئولان هیچ حسی نسبت به مردم محروم ندارند و خود را از جنس مردم نمی دانند"!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
    17 0
    جوان اگر شوت نباشد که به امثال روحانی رای نمی دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس