فتح الله زاده

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل پیشین استقلال گفت: کسی که ادعا می‌کند حساب باشگاه به دلیل بدهی من بسته شده، نامش را بگوید تا از او شکایت کنم.

به گزارش مشرق، روز گذشته در خبری نوشتیم که مسئولان باشگاه استقلال مدعی شده‌اند حساب باشگاه به دلیل شکایت یک نفر مسدود شده است. این شخص در زمان دوران مدیریت علی فتح‌الله‌زاده یک میلیارد تومان به او قرض داده و مدیرعامل پیشین استقلال این مبلغ را در هیئت مدیره مصوب کرده، اما در دفاتر باشگاه ثبت نشده است. این بدهی باعث شده حساب باشگاه مسدود شود.

علی فتح‌الله‌زاده در واکنش به مسدود شدن حساب باشگاه به دلیل بدهی او اظهار داشت: اگر این بدهی در دفاتر باشگاه ثبت نشده، چطور در هیئت مدیره مصوب شده است؟ هر فردی در باشگاه استقلال که مسئول است و چنین ادعایی کرده، نامش را بگوید تا از او شکایت کنم. متأسفانه دوستان جوسازی ناجوانمردانه‌ای علیه من راه انداخته‌اند و چند روزی است یاوه‌گویی می‌کنند. فقط می‌گویند یک مقام آگاه یا یک رهگذر چنین حرفی را زده است. مگر می‌شود پول بگیرم و در هیئت مدیره مصوب کنم، اما ثبت نشده باشد؟

وی افزود: جهت اطلاع دوستان باید بگویم آن شخص ۲۰۰ میلیون از طلبش را بخشیده و حاضر بود از ۸۰۰ میلیون باقیمانده، تنها ۵۰۰ میلیون تومان بگیرد و کنار برود. بدبخت را چهار سال دواندند و پولش را ندادند تا برود شکایت کند. دلار آن زمان ۱,۵۰۰ تومان بود، اما الان چقدر شده است؟ این فرد به استقلال خدمت کرده، آیا باشگاه لنگِ یک میلیارد تومان است؟ شما ۱۰ میلیارد تومان برای الحاجی گرو و نیومایر هزینه کردید که کارآیی نداشتند. این دو بازیکن چه خروجی داشتند؟ آقایان! از کارهای ناجوانمردانه دست بکشید و بس کنید.

بیشتر بخوانید:

بسته شدن حساب استقلال به خاطر بدهی فتح‌الله‌زاده

مدیرعامل پیشین استقلال عنوان کرد: می‌گویند چون حساب باشگاه بسته شده، نمی‌توانند پول بازیکنان را بپردازند. این دروغ است، باشگاه چند حساب دارد، در ضمن می‌توانید پول را به حساب وینفرد شفر یا مهدی رحمتی واریز کنید و پول بازیکنان را بدهید. کارهای ناجوانمردانه نکنید. سعی می‌کنم حرف نزنم و سکوت کنم، اما دوستان صحبت‌هایی می‌کنند که مجبور به پاسخگویی می‌شوم. کسی که ادعا می‌کند پول آن شخص ثبت نشده، اسمش را بگوید تا اسناد مالی را به او نشان دهم. پنج نفر از اعضای هیئت مدیره آن را ثبت کرده‌اند، چطور می‌گویید ثبت نشده است؟ ۳۰۰ میلیارد تومان پس از من به باشگاه آمده، الان لَنگ یک میلیارد تومان هستید؟

فتح‌الله‌زاده با اشاره به پیش خور شدن پول اسپانسر توسط مدیران قبلی استقلال گفت: امیررضا خادم در برنامه تلویزیونی به من حمله کرد و گفت «چرا ۳۰۰ میلیون تومان از اسپانسر پیش خور کردی، بدبخت‌هایی که پس از تو می‌آیند چه کار کنند» ما زمانی این پول را گرفتیم که تعطیلات بین پایان فصل و شروع فصل جدید بود و باید تیم را می‌بستیم. در آن مقطع، تنها ۳۰۰ میلیون تومان از اسپانسر پول گرفتیم، اما امروز همان آدم‌هایی که خادم به استقلال آورد، ۱۵ میلیارد تومان پیش خور کرده‌اند. جهت اطلاع باید بگویم که دوستان از اسپانسر دوم پول تا سال ۱۴۰۰ را گرفته‌اند و جیک‌ِشان در نیامده است. فکر کنم اگر دیوار بین مکزیک و آمریکا برداشته شود، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مصاحبه کند و بگوید مشکل فتح‌الله‌زاده بود. تنها ترامپ مانده که علیه من صحبت کند.

وی در خصوص وضعیت این روزهای استقلال عنوان کرد: مصاحبه‌های من موجود است و با وجود اینکه برخی اشکالات را می‌دیدم، برخلاف میل باطنی از باشگاه حمایت می‌کردم، اما الان مدعی هستند حساب باشگاه به خاطر بدهی من بسته شده است. کسی که چنین ادعایی کرده، نامش را بگوید تا تراز مالی باشگاه را به او نشان دهم. کسی که این حرف‌ها را می‌زند یا مغرض بوده یا بی‌سواد.

مدیرعامل پیشین استقلال خاطرنشان کرد: زمان ما قرار بود ۵۰ درصد باشگاه درآمدزایی کرده و ۵۰ درصد دیگر را وزارت ورزش و جوانان بدهد. من ۵۰ درصد هزینه‌ها را دادم و مدارک آن موجود است. در دو سال آخر مدیریتم در باشگاه استقلال، ۵ میلیارد تومان به صورت بلاعوض کمک کردم، آن هم زمانی که دلار دو هزار تومان بود. این پول را از دوستانم بلاعوض گرفتم، اگر کسی ادعا می‌کند دروغ می‌گویم، بیاید تا تراز مالی و مدارک را نشانش دهم. چرا دوست دارید کسی که این همه خدمت کرده، را بزنید؟ هوادار می‌فهمد، شعور دارد که با سه میلیارد تومان و دست خالی تیمی در حد بوندس لیگا می‌بستیم که یا قهرمان می‌شدیم یا نایب قهرمان. شما که ۶۰ میلیارد تومان هزینه می‌کنید، چه کار کرده‌اید؟ بی‌انصاف‌ها، با من کاری نداشته باشید، ۵ سال است که از باشگاه رفته‌ام. پول گومز، هلمکه، بویان و پروپیچ بدهی نبودند؟ اینها را من به بار آوردم؟

فتح‌الله‌زاده در پایان گفت: دردآور این بود که گفتند بدهی ساموئل بازیکن فقید ترینیداد و توباگویی برای دوره من بود. کل قراردادم ساموئل با استقلال ۳۵۰ هزار دلار بسته شد، یک بخش پول را من دادم و گفتم ۲۰۰ هزار دلار باقیمانده را از محل درآمدهای باشگاه در AFC بگیرد. به او نامه داده بودیم که این پول را دریافت کند، اما آقایانی که پس از من آمدند، به AFC نماینده فرستاده، پول را گرفتند و به ساموئل ندادند. حالا مدعی شده‌اند بدهی به خاطر من بوده، اینها بی‌اخلاقی نیست؟ می‌توانید از یکی از کارمندان پیشین امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال سؤال کنید و او اسناد را به شما نشان دهند. اگر بلد نیستید کار کنید، از مردم عذرخواهی کنید. کلی بدهی باشگاه پس از انقلاب به قول خودتان، ۳۵ میلیارد تومان بوده، در شرایطی که ۳۰۰ میلیارد به باشگاه پول ترزیق شده است، پس شما چه کار کرده‌اید؟ بارها از قول وزیر ورزش و معاونش ناظمی شنیدیم که با افتخار گفتند بدهی باشگاه را داده‌ایم، الان معلوم شده که نداده‌اند. اگر بدهی‌ها را نداده‌اند، پس چه کار کرده‌اند؟ امیدوارم حقایق برای مردم روشن شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس