کد خبر 928805
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
نکونام

زمزمه بازگشت نکونام به نساجی برای دفعه سوم به گوش می‌رسد. شنیده شده مالکان نساجی قول دادند که وعده‌های محقق نشده مذاکرات قبلی را این بار عملی کنند تا نکونام به تمرینات این تیم برگردد.

به گزارش مشرق، شاید بعد از برد نساجی مقابل پیکان، بدبین‌ترین هوادار این تیم هم فکرش را نمی‌کرد که تعطیلات نیم‌فصل برای نساجی تا این حد بحرانی و پراسترس سپری شود. نساجیِ تازه لیگ برتری شده که با آن پیروزی به رتبه مطلوب دهم رسید و به تعطیلات رفت، انتظارِ دو ماه آرامش را داشت تا لیگ دوباره استارت بخورد. در این مدت اما نساجی و هوادارانش حتی یک شب آرام هم نداشتند. ابتدا نکونام این تیم را ترک کرد، سپس بعد از چند روز برگشت. بازگشتش به نساجی دوام زیادی برای نکو نداشت و با خلف وعده مالکان باز هم تصمیم به جدایی گرفت. مالکان نساجی هم سراغ گزینه‌های جانشینی او رفتند. هیچ کدام از گزینه‌های مطرح شده اما، برای هواداران نساجی رضایت‌بخش نبودند و بیشتر نام مربیانی مطرح می‌شد که در دهه‌های اخیر موفقیتی در قامت مربی نداشتند. اتفاقی که مالکان این باشگاه را مجاب کرد که باز هم سراغ جواد نکونام بروند.

بیشتر بخوانید:

نکونام در آخرین خداحافظی‌اش با هواداران نساجی طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که از مالکان باشگاه درخواست بودجه‌ای نقد داشت تا بازیکنان نیم‌فصل نخست را شارژ مالی کند و چند خرید جدید هم داشته باشد. اتفاقی که محقق نشد و چند بازیکن نساجی هم مانند حامد لک، ابوالفضل علایی، محمد آبشک و امید سینگ از این تیم جدا شدند. از یک سو جدایی بازیکنان تاثیرگذار و از سوی دیگر ریسکِ تغییر سرمربی و گزینه‌های نه‌چندان مناسب مالکان نساجی، باعث شد که آن‌ها دوباره سراغ نکونام بروند.

شنیده شده صنیعی‌فر و حدادیان دو مالکِ نساجی چند روز اخیر مذاکرات دوباره‌ای با نکونام داشتند و به او قول دادند که وعده‌های محقق نشده مذاکرات قبلی را این بار عمل کنند. اتفاقی که اگر رخ دهد، نساجی بالاخره به ساحل آرامش می‌رسد و می‌تواند با جواد نکونام به لیگ برگردد. و از آن مهم‌تر اینکه بالاخره آرامش به هواداران نساجی برمی‌گردد و تمرینات تیم محبوب‌شان بعد از سه هفته به طور جدی استارت می‌خورد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
    1 0
    نکونام بمون کار کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس