کد خبر 928679
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده شرکت‌های استفاده‌کننده از ذرت دامی/توقیف ۲ خط تولید

دادستان تهران در خصوص وضعیت رسیدگی به پرونده دو شرکت متخلف استفاده کننده از ذرت دامی در تهیه فراورده‌های خوراکی انسانی گفت: دو خط تولید در این پرونده توقیف شده است.

به گزارش مشرق، جعفری دولت‌آبادی در پاسخ به پرسشی در زمینه آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده استفاده از ذرت دامی در تولید فراورده‌های خوراکی انسانی گفت: پرونده‌ای برای آن دو شرکت ایجاد شده است، امنیت غذایی یکی از مهمترین امنیت‌هایی است که به سلامت و بهداشت افراد و امنیت عمومی بر میگردد لذا وقتی دستگاه‌ها گزارش دادند اقدامات خوبی انجام شد.

بیشتر بخوانید

جزئیات استفاده از غذای دام در تغذیه کودکان

وی افزود: دو خط تولید این شرکتها در این زمینه توقیف شد اما ما شنیدیم که آقای حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در جایی گفته است که به ذات استفاده از ذرت دامی اشکالی ندارد اما در جای دیگری وزارت بهداشت اعلام کرده که این کار از اساس تخلف بوده است.

دادستان تهران گفت: این پرونده در کرج در حال رسیدگی است، چون اتهامات در خصوص این شرکت‌ها مطرح شده است باید منتظر نظر دادگاه باشیم و از مسئولان وزارت بهداشت هم می‌خواهیم نظارت های خود را افزایش بدهند.

پلمپ دو انبار نگهداری ذرت دامی

گفتنی است پیش از این یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از پلمب این دو انبار خبر داده و گفته بود: دو هزار تن محموله این کارخانه پلمب شده و این اقدام تا پایان رسیدگی‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ تن از این ذرت در فضای باز نگهداری می‌شدند، تصریح کرد: پلمب این انبارها با حضور نمایندگان دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات انجام شده است.

پرونده دو پلمب انبار حاوی ذرت دامی در البرز در حال بررسی و تکمیل است

همچنین علی اکبر مختاری، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز نیز در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن تایید اظهارات سخنگوی سازمان، گفت: بررسی روی این پرونده در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: خبر قطعی این دو پرونده پس از تکمیل به اصحاب رسانه اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز در پایان از احضار ۱۰ نفر به سازمان تعزیرات خبر داد و خاطرنشان کرد: این پرونده حدود ۱۰ متهم دارد که لازم است بررسی‌ها به صورت جدی و دقیق انجام شود و سپس اطلاع رسانی صورت گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس