عبدالله+ناصری.jpg

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با انکار نقش طیف متبوع خود در نارضایتی مردم مدعی شد ضربه خوردن روحانی به خاطر حزب اعتدال و توسعه است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با نامه نیوز گفت: اصلاح‌طلبان سال ۹۲ و ۹۶ با روحانی وارد ائتلاف رسمی نشدند، فقط بر اساس نظرسنجی آقای عارف کنار رفت و همه از آقای روحانی حمایت کردند. بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ آنچه موجب نگاه انتقادی اصلاح‌طلبان به دولت شد، فاصله گرفتن آقای روحانی از شعارها و وعده‌های انتخاباتی‌اش بود.

بیشتر بخوانید:

اعتراف مشاور خاتمی به موفقیت قالیباف در تهران


وی افزود: نزدیکان آقای روحانی مشخصاً آقای واعظی معتقدند آرای ۹۲ و ۹۶ بالاستقلال و بالکفایه رأی خود آقای روحانی بود. در حالی که این مسئله از محالات است. متأسفانه هرچه جلوتر می‌رویم به علت مواضع آقای روحانی و اطرافیان او، موضع انتقادی اصلاح‌طلبان پررنگ‌تر می‌شود.


عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه حزب اعتدال و توسعه اعتماد به نفس کاذبی دارد، یادآور شد: حزب اعتدال و توسعه خیلی بهتر از این در ۶ سال گذشته می‌توانست از جامعه عضوگیری کند و جامعه تشکیلاتی خود را توسعه دهد. این حزب بعد از اردیبهشت سال ۹۶ آرای ۲۴ میلیونی آقای روحانی را به حساب کار ساختاری و تشکیلاتی خود گذاشت. متأسفانه این نگاه به آقای روحانی ضربه زد و ضربه خواهد زد.


مشاور خاتمی افزود: انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مهم است که تفکر حاکم بر دولت دوم آقای روحانی با توجه به عملکردش موقعیتی نخواهد داشت. در طول ۴۰ سال اخیر به جز یک مورد خاص، ما شعار تند علیه رئیس‌جمهور در هیچ دوره‌ای نداشتیم اما در این دوره ریاست جمهوری بود که در اعتراضات سال ۹۶ شعارهای تندی علیه رئیس‌جمهور سر داده شد که این اتفاق بدی است و حکایت از آن می‌کند که جامعه مدنی و بخشی از جامعه رأی آقای روحانی به طور جدی تبدیل به ضد او شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    1 6
    روحانی ریزش رای نداره کافیه یه اصولگرای تندرو کاندید شه و بگم بگم کنه
  • سید IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    2 0
    همه شما را اصلاح طلب میگوییم و تهوع آور!
  • سارا IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    2 0
    قرار بود در جمهوری اسلامی جنگ خدمت باشد نه قدرت
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
      0 0
      کدوم قرار؟ تبلیغات صدا سیما رو میفرمائید؟
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    2 0
    طرفدارای شما در سال 88 مسجد و منبر و سقاخانه را آتش زدند بعد می گویید به رئیس جمهور تا به حال توهین نشده؟ به آقای احمدی نژاد توهین نشد؟
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    2 0
    از نظر من همتان هیچ هستید و فقط حقه باز خوبی هستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس