کد خبر 928014
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
۳ سارق طلافروشی در یاسوج اعدام شدند

۳ سارق مسلح طلافروشی در یاسوج به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش مشرق، سارقان طلافروش یاسوجی در ساعت ۱۴ روز ۳۰ دی ماه ۱۳۹۶ در یک روز بارانی اقدام به تعقیب طلافروش کرده و پس از آنکه او را به‌قتل رساندند و بعد با پوشش زنانه و استفاده از ریموت کنترل مغازه که آن را ربوده بودند، وارد مغازه طلافروشی شده و طلاها را سرقت کردند.
بیشتر بخوانید:

این سارقان ۶ نفر بودند که به‌صورت زنجیره‌ای، اقدام به سرقت‌های مسلحانه و قتل در طلافروشی‌های استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس کرده بودند که با زحمات شبانه‌روزی دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی و انتظامی پس از شناسایی در خردادماه ۹۷ دستگیر شدند.

پس از برگزاری جلسات محاکمه سارقان که با حضور وکلای مدافع آنان و مالباختگان در شعبه اول دادگاه عمومی و انقلاب یاسوج برگزار شد ۴ نفر از سارقان به‌جرم محاربه به اعدام در ملأ عام در یکی از میادین این شهر محکوم شدند.

سرانجام صبح امروز در یکی از خیابان‌های منتهی به میدان هفتم تیر یاسوج ۳ نفر از سارقان مسلح طلا فروش یاسوجی در حضور مردم به دار مجازات آویخته شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    13 0
    همان خرداد ۹۷ اعدام شان می کردند خیلی بهتر بود . حیف از این هفت ماه که پول بیت المال را خرج هزینه زندانی بودن اینها کرده اند
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    7 0
    الباقی چه شدند؟؟؟چرا انها اعدام نشدند؟؟؟
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    7 0
    برای کنترل جامعه لازم است با سارقانی که قتل هم نمی کنند برخورد جدی شود. اگر پرونده این افراد دیده شود آنها از سرقت های کوچک شروع کرده بودند تا به اینجا رسیدند . این به معنای آن است که زندان و برخورد قضایی با سارقان بازدارنده نیست
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    0 0
    عاقبت راه کج همینه! هرکی راهش کجه برگرده که عاقبتش معلومه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس