سردار آزمون

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ویتنام با برتری ۲ بر صفر شاگردان کی روش به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین بازی گروه D جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی و به قضاوت محمدتقی الجعفری سنگاپوری به مصاف ویتنام رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید. سردار آزمون در دقایق ۳۸ و ۶۹ هر دو گل ایران را به ثمر رساند. تیم ملی ایران با این نتیجه ۶ امتیازی شد و صعودش را به مرحله یک هشتم‌نهایی قطعی کرد. (خلاصه فیلم دیدار ایران - ویتنام)

مهدی طارمی و احسان حاج‌صفی دو بازیکن ایران بودند که در این بازی کارت زرد گرفتند.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، وحید امیری (۶۴- احمد نورالله‌ی)، اشکان دژاگه، سامان قدوس، مهدی طارمی (۶۴- مهدی ترابی) و سردار آزمون (۷۹- کریم انصاری‌فرد).

ترکیب ویتنام: دو دوی‌مان، کوئه‌انگوک‌آی، بوی‌تین‌دونگ، دوآن‌وان‌هائو، نگوئن‌ترانگ‌هوانگ، نگوئن‌کونگ‌پونگ، فام‌دوک‌هوی (۵۹- وان وآی)، دوهونگ‌دونگ، نگوئن‌کوانگ‌های (۸۴- تی‌لینگ)، فان‌وان‌دوک (۴۶- وان توآن) و دانگ‌فان‌لام.

گزارش نیمه اول:

دقیقه ۷: توپ‌ربایی اشکان دژاگه و پاس عمقی او برای سرداز آزمون، مهاجم تیم ملی را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما دروازه‌بان ویتنام زودتر از آزمون به توپ رسید.

دقیقه ۱۰: اشکان دژاگه ضربه کرنر را به محوطه جریمه ویتنام ارسال کرد که با وجود پرواز چند بازیکن برای زدن ضربه سر، موقعیتی نصیب ملی‌پوشان ایران نشد.

دقیقه ۱۶: پاس عمقی اشکان دژاگه به سامان قدوس رسید که ضربه این بازیکن را دو دوی‌مان دروازه‌بان ویتنام راهی کرنر کرد.

بیشتر بخوانید:

برد یک طرفه ایران در دومین بازی +آمار

دقیقه ۱۸: داور سنگاپوری خطای مهدی طارمی روی بازیکن ویتنام را خشن تشخیص داد و مهاجم تیم ملی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۲۱: دژاگه کاپیتان تیم ملی که محور اصلی حملات ایران است، با حرکات تکنیکی توپی را به محوطه جریمه حریف ارسال کرد، اما وحید امیری و مهدی طارمی نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

دقیقه ۲۵: توپ ارسالی این بار از سوی وریا غفوری به طارمی رسید و مهاجم تیم ملی پس از کنترل توپ، با روی پا اقدام به شوت زدن کرد که ضربه او به مدافعان ویتنام خورد.

دقیقه ۲۶: امید ابراهیمی پاسی را به سردار آزمون داد و این بازیکن از زاویه بسته شوت زد که دروازه‌بان ویتنام توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۶: ایران صاحب ضد حمله شد و وحید امیری پاس عرضی به سردار آزمون داد که ضربه این بازیکن راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۳۸: وریا غفوری در جناح راست پس از عبور از یک بازیکن پاس خوبی به سامان قدوس داد و ارسال این بازیکن را سردار آزمون با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۴۴: توپ ارسالی به محوطه جریمه ویتنام با ضربه سر آزمون همراه بود. در این صحنه توپ به دست مدافعان ویتنام خورد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

گزارش نیمه دوم:

دقیقه ۴۶: دوآن وان هائو با خطا روی اشکان دژاگه با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۵۱: دانگ‌فان‌لام مهاجم ویتنام در موقعیت تک به تک با علیرضا بیرانوند قرار گرفت، که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان تیم ملی گرفت.

دقیقه ۵۲: شوت سردار آزمون از پشت محوطه جریمه ویتنام را دو دوی‌مان دروازه‌بان حریف دفع کرد و در ادامه شوت طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: اشتباه مدافع ویتنام می‌توانست طارمی را در موقعیت تک به تک قرار دهد، اما مدافعان حریف اجازه رسیدن مهاجم تیم ملی ایران به توپ را ندادند.

دقیقه ۶۹: مهدی ترابی توپی را در پشت محوطه به سردار آزمون رساند و این بازیکن پس از دریبل یکی دو بازیکن گل دوم خودش و تیم ملی را وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه ۷۴: ایران صاحب ضد حمله شد و مهدی ترابی، سامان قدوس را صاحب توپ کرد، ارسال این بازیکن به محوطه جریمه کارساز نبود و آزمون نتوانست استفاده کند.

دقیقه ۷۵: احسان حاج صفی دومین بازیکن از ایران بود که از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۸: اسال توپ به محوطه جریمه با اشتباه وریا غفوری و مرتضی پورعلی گنجی به بازیکن ویتنام رسید که این بازیکن نیز توپ را دوباره ارسال کرد که این بار با اشتباه نورالله‌ی کم مانده بود دروازه ایران باز شود، اما ضربه بازیکن ویتنام به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۸۹: دو دوی مان از ویتنام با خطا روی کریم انصاری‌فرد کارت زرد گرفت.

پس از این موقعیت، فرصت دیگری روی دروازه‌ها ایجاد نشد تا تیم ملی با ۶ امتیاز به جمع ۱۶ تیم برتر آسیا صعود کند. همچنین ویتنام نیز بدون امتیاز در رده سوم گروه D باقی ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مفسر فوتبال IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    8 30
    این بازی اصلا در شان تیم ملی و جامعه ایرانی نبود. بازیکنان تیم ملی به خاطر برد پر گله مقابل یمن مغرور بودند. ویتنام با دفاع پرسینگ اجازه بازیسازی و حملات و پاسکاری متعدد و بازی روان به ایران نداد. حریفان بعدی تیم ملی از بازی ویتنام مقابل تیم ایران الگوبرداری کرده و حتی بیم آن میرود که تیم ملی در مرحله یک هشتم حذف شود
    • GB ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
      10 4
      بشنو از مادر عروس!
    • AE ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
      8 1
      چه مفسر باکمالاتی!
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
      7 1
      ایران راحت میره تا نیمه نهایی ساده ترین قرعه ممکن چهل سال اخیر رو داریم تا نیمه نهایی بدون خوردن به هیچ کدوم از چهار قدرت اصلی آسیا
  • عیرانی . . . GB ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    1 18
    فوتبال عیران باید تحریم شود .
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
      4 0
      هنو میخوای شکر بخوری؟!
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    3 4
    ده نمکی نظر نداده است؟ چه بد! البته ایشان به شدت گرفتار پایین آوردن سلیقه فرهنگی مردم ایران هستند و دیگر به این امور نمی رسند.
    • سعید ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
      2 1
      خطاب به 17:20، پایین آوردن سلیقه فرهنگی مردم؟!!!!! حتماً در منطق جنابعالی ، فیلم های کمدی سخیف که پر از اشارات جنسی هستند، سلیقه فرهنگی مردم را ارتقاء می دهند!!!!!! منم با اظهارنظر ایشان در مورد بازی ایران و یمن بسیار مخالفم، ولی دلیل نمیشه که امثال شما درباره موضوعات دیگر عقده گشایی کنید، انگار سوزش فروش بالای سه گانه اخراجی ها هنوز در وجود بی مقدار برخی وجود دارد، پس بسوزید.
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    3 0
    اگر میزبانی رو این دوره به ایران می دادن شک نکنید ایران قهرمان بود واقعا هدف فیفا از دادن میزبانی به تیم ضعیفی مثل امارات چی بود؟؟ کیفیت بازیهای این دوره واقعا پایین هست حتی ژاپن و کره و استرالیا با اون کیفیت در جام جهانی دارن زیر توپ می زنن خنده داره تیمی مثل قطر میزبان جام جهانی 2022 هم شده با این کیفیتش ...
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    2 2
    ویتنامی ها واقعا پیشرفت کرده اند و سطح فوتبال آنها در حال رسیدن به تیم هایی است که برنامه ای برای پیشرفت و خصوصی سازی باشگاه ندارند
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
    1 2
    باید مقابل تیم های بزرگ آسیا به روش جام جهانی بازی کنیم و روی ضد حمله برنامه داشته باشیم.با این دفاع جلو سعودی با استرالیا با ژاپن و کره به مشکل جدی خواهیم خورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس