کد خبر 927432
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۷

محصولات کارخانه خودروسازی چری که در ایران با نام ام وی ام شناخته می‌شوند، همچنان از بازار خوبی در کشور برخوردار هستند و رونق خرید و فروش ام وی ام X33 نشان می‌دهد علاقه ایرانی‌ها به کارس‌اورهای چینی همچنان پابرجاست.

حضور چینی‌ها در بازار خودرو فقط به کشور ما محدود نیست و کارخانه چری محصولات خود را حتی در کشورهایی مانند برزیل نیز عرضه می‌کند که خاستگاه تولید بسیاری از محصولات شاخص خودروسازی به شمار می‌رود. از دیگر کشورهایی که مشتری محصولات چری به شمار می‌روند می‌توان از پاکستان، اوکراین، ترکیه، مصر، تایوان، مالزی و اندونزی نام برد. ضمن اینکه این کارخانه خودروسازی خط تولید محصولات خود را نیز به کشور چین محدود نکرده است.

اما چیزی که فروش ام وی ام X33 را در ایران پررونق کرده، قیمت تمام شده این محصول است که در رقابت فروش با دیگر خودروهای کارس‌اور گوی سبقت را از کمپانی‌های صاحب‌نام بین‌المللی ربوده است. این محصول با توانایی اقتصادی خانواده‌های ایرانی و ظرفیت خرید آنها هماهنگی کامل دارد، ضمن آنکه مجموعه مدیران خودرو، شرکت وارد کنند ام وی ام به ایران، تسهیلات فراوانی را برای فروش این خودرو در نظر گرفته است.

و اما قیمت مناسب تنها دلیل بالا بودن میزان فروش ام وی ام X33 در ایران نیست. امکانات فنی این خودرو در طول یک دهه گذشته تغییرات فراوانی کرده است به شکلی که این محصول ام وی ام توانسته در آخرین تست‌های فنی و ایمنی خودرو به امتیازهایی به مراتب بالاتر از سال‌های گذشته دست پیدا کند.

برای مثال آخرین مدل این کارس‌اور که در ایران با نام ام وی ام X33s عرضه می‌شود از ایمنی بدنه بالاتری نسبت به مدل‌های قبلی برخوردار است. ضمن اینکه برای سیستم ترمز نیز از سیستم‌های ABS و EBD در این خودرو استفاده شده است. با این حال، به گفته کارشناسان حوزه خودروسازی، این محصول از کارخانه چری هنوز به استانداردهای ثبت شده بین‌المللی در زمینه امنیت خودرو به طور کامل دست نیافته است.

آخرین مدل از ام وی ام X33 در ایران دارای امکاناتی مانند کروز کنترل و امکان تنظیم سیستم رانندگی روی دو گزینه اکو و اسپرت است که تاثیر چشمگیری روی میزان مصرف سوخت خودرو دارد. در حالت عادی مصرف سوخت این مدل از ام وی ام برابر است با ۹.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

استقبال از فروش ام وی ام X33 در ایران به گونه‌ای بود که در اولین روزهای زمستان ۱۳۹۷ شرکت مدیران خودرو یکبار دیگر فروش این خودرو را با تسهیلات ۳۶ ماهه را در دستور کار خود قرار داد. سایت دیوار هم که از مراکز اصلی خرید و فروش بی‌واسطه خودرو در ایران به شمار می‌رود به رکورد خوبی در خرید و فروش این خودرو دست پیدا کرده است.

آخرین اطلاعات موجود روی سایت دیوار نشان می‌دهد فروش ام وی ام X33 تولید سال‌های ۹۳ و ۹۴ با کارکرد نزدیک به ۱۰۰ هزار کیلومتر با قیمتی بین ۷۵ تا ۸۰ میلیون تومان انجام می‌شود. مدل‌های جدیدتر این خودرو، به ویژه مدل X33s، نیز از دامنه قیمتی مناسبی برخوردار است و با قیمتی در حدود ۱۵۰ میلیون تومان امکان خرید آن وجود دارد.

منبع: ویرلن

این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس